Jeg klare ikke å bestemme meg

Det er lørdag og nå sitter jeg på kontoret å hammrer løst på tastaturet!!! Jeg klare virkelig ikke å bestemme meg. Skal jeg dra til Sykk på fest elller skal jeg holde meg i bonde-bygden min?? Skal jeg stikke på en innflyttningsfest/ubursdagsfest her sammens med hele gjengen? Eller skal jeg dra til Sykkylven å møte mange gamle bekjente og en jævlig god venninne av meg som jeg ikke har sett på 100 år???!?! :O :O Spørsmåleene er virkelig mange og jeg hundre-tusen tanker står i hodet på meg!!

Kommer jeg meg i det heletatt utenfor bondenygda… ? Om ikke så må jeg nok desverre bli hjemme å dra på innflyttings/bursdagsfest. Ikke at dte er så ille. Men sånn som jeg har forstått det så er det visst alle som drikke i dag. Og de som sjoffer til Sykkylven reiser allerede om knappest 1 time. Noe jeg ikke har sjangs til å blirekke siden jeg ikke har fått på trynet ordentlig, dusja eller funnet antrekk for kvelden.. Noe som i seg slev tar iallefall 1 time!! 😛 HAHHAHA #tardlife
I tilegg har jeg begynnt å like det sorte håret overraskendes nok! 😛 Blir det ikke endringer likevel….?? :O 😛 😉

10 kommentarer

Siste innlegg