Snakk om å vær A-sosial


God morgen superstars! <3 Nå har vi akk spiser en bedre frokost og ser på all snøen som har lagt seg i fjellene. Været er i allefall mye bedre i dag. Etter hvert skal jeg og Isadora ha på oss regntøy for å så gå ut på sølepytt-safari sammens. <3 Vi skal også ned i skogen for å se om vi finner noen Anacondaer+ over den store broen til bukkenebruse. For en spennendes dag!! For de som er 3+ er jo dette bare helt magisk ! LOL 😛 I dag har vi planer om å dra hjem igjen. jeg for min del er ikke noen stor faan av hyttelivet generellt, og i allefall IKKE når man er de eneste som camper inne i skauen 😛

 


I kveld tenkte jeg å dra ut med noen venner. Om jeg drar til Sykkylve en tur på bondefesten som skal vær der veit jeg ikke enda. Men noe gøy vil jeg jo finne på. det er tross alt helg og jeg har ikke vert “ordentlig” med venner siden sist jeg var ute, noe som nå er ca 3-4 uker siden. Snakk om å vær A-sosial 😛 hehe.

 

2 kommentarer

Siste innlegg