Hos frisøren

Nå er jeg med en venninde hos frisøren hvor hun skal klippe tuppene sine. Været er fortsatt dårlig men heldigvis mye bedre enn hva det tidligere har vært før i uken. Tenk at det er knappe 8 gradere ute.. Det er jo bare helt sinnsykt!! Vi er jo bare i begynnelsen av august  jo!!!! ??? Herreguuud!! :O :O :O Her på bondelandet kan man se snøen langt nede på fjellene. Det regner i ett sett og humøret blir ganske labert og sløvt. Jeg for min del blir også veldig vær syk!!  😛 Nei jeg har ikke mensen så det er IKKE hormonene mine som spiller meg ett puss  !! LOL 😛
Beklager bildekvaliteten men speilreflexsen var tom for strøm … <3

I dag var det veldig hardt å stå opp, Malin overnattet i natt også så det ble ikke akkuratt tidlig for å si det sånn. 😛 I tilegg vil ikke Isadora sove på eget rom og Casanova tar hele sengeplassen til tross for hans størrelse:P Derfor får jeg ikke den optimale søvnen som jeg så sårtt renger. Anyways.. nå er det heldigvis opplett og solen titter litt frem så da tenker jeg å benytte sjansen til å gå en spaserstur med “Nåtte”. Han hater nemmelig regnet og vil ikke på luftetur.. Det vi si at han ikke har spasertsiden mandag! for en raring!! 😛 Vis nakkes da, håper alle har det supert ! 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg