Sunny Beatch 2015, del 1


 

Åååh herreguuud tenk at på akkuratt denne tiden og dagen i fjor så dro jeg til Gardemoen for å møte Daniel- homogutten min og en av mine beste venner nettopp fordi vi skulle på ferieeee!! 😀 😀  Vi hadde nemmelig bestillt spontantur til Sunny maddafakkings Beeach og herregud jeg husker alle forventningene vi hadde til både ferien, stedet og ikke minste de 2  heele ukene vi hadde i møte ! <3 <3 Jeg husker alle sommerfuglene vi hadde i magen, alle telefonsamtalene vi hadde ukesvis i forveien hvor vi giret hverandre opp og ikke kunne vente til dagen endelig kom! Alle minnene vi skulle lage og hvor evig kult vi skulle ha det!!! <3 <3 

 


 

Ingen av oss hadde noengang dratt til Bulgaria og ingen av oss hadde heller ikke dratt alene med venner til syden, utn familie og ” voksne”/gammlinger  til stede. Dette var altså første gang i historien at Norges største kjempe-skrullinger og mest distree og ikke minst naive bråkebøtter skulle på håja-tur alene utenfor landesgrenser !! Lool! Jeg husker jeg dro tidlig-tiiidlig på morgenen fra bondelandet for å møte Daniii på kvelden på Gardermoen i Oslo. Jeg hadde vasket hele huset dagen før, pakket  ned de nye blinkeskoene mine og gjort klar kofferten kl 03 isch på natten og sto opp igjen kl 07:00 for å sminke trynet å gjøre meg klar til den lange- lange reisen. Gunenn til jeg måtte reise så tidlig er pga av dårlig utvalg med buss fra bondelnadet og til Ålesund i tilegg mye venting pga ikke alle ting “klaffer” så jeg var ikke i Oslo før kl var nærmere 20 på kvelden!! :O Om jeg ikke husker helt feil. Når jeg var fremem på flyplassen måtte vi vente helt til kl 07:00 neste dag  og hadde bestemmt oss for å tilbringe natten på gardemoen siden Danii hadde sjekket flytoget og mente at det IKKE gikk noen tog fra sentrum etter kl 01:00. På Gardemoen hadde vi dte sykt fett de 5 første timene. Vi tok oss noen øl, slo av en prat med pensjonistene, drakk litt mer øl og sullet rundt omkring. Når kl nærmet seg 03 begynnte vi begge å bli søvnige, rastløs og ikke minst LEi!!!  Jeg for min del hadde jo vær våken i snart 1 døgn, i tilegg hadde jeg samme makeup-trynet som jeg hadde hatt i mange timer nå. Jeg følte meg ufresh og var syykt tappet for energi pga av den lange risen og med bare 4-5 timer søvn på øyet natten før. 

 

Etter mye klaging og jamring fra begegs siden og etter hvert når det bare blei mindre og mindre folkksomt, stillere og stillere blei vi ganske søvnige begge to. Så dumme som vi var spradet vi rundt i shorts sånn at vi kunne være forberett for dte fine været i Sunny.B men på gardemoen var det jo fortsatt bikkjekaldt!! Jeg pakka ut blinkeskoene fra kofferten min og vi løp rundt på gardemoen med tralle hvor Dani sto bak på med e muskeløse-pingleføttene sine og jeg med den feiteste rævva noensinne satt lat og brei som jeg er menst tjeneren måtte sku Dronningen!! HAHHAHHAH xD Stakkars fyr <3 :* jeg husker vi håjet og skåjet såå mye at vaktene på flyplassen åtte snakke til oss 3 ganger å be oss om å ro oss ned om ikke ble det utkastelse 😛 HAH Jeg og daniel dro altså der etter ned i 2 etasje for å slippe kjipe vakter som ikke visste å ta seg en fest. Vi fannt oss bla ett lekefly hvor vi var overbevist om at vi skulle sove i!! HHAHH det lå fullt av menensker rundt så vi såg oss ikke nødtt til noe annet enn å krype ombord på flyet å pakke oss inn i pledd. Vi var både fulle og hadde ås syykt latterkrampe at vi nesten døde der vi låg.. Alt var jo så ufattelig morsom og bedre ble det heller ikke når det var syykt ekko inni det leikeflyet med sklie. Vi klarte til tider ikke å holde oss og synst det var vanvittig morsomt at folka rundt oss ikke fikk sove nettopp pga oss !! xD Vi prøvde å holde oss alv orlige med herreguuud… Her ligger vi 2 voksne mennesker og skal sove inni ett jævvla lekeflyy?? Hvor serriøse kan man egentlig bli????? xD

3 kommentarer

Siste innlegg