Jeg rekker jo ikke å tørke meg i rompa

Jeg skjønner ikke dere som har klart å blogget hver bidige dag i sommer eller iallefall jevnlig !! WTF!! Jeg har så vidtt fått tid til å tørke meg i rompa liksom før dere har klart å poste 2-3 innlegget for dagen.. HAHHAH! 😛 LOOL ass!! Men folkens.. tro det eller ei jeg har faktisk opp i mot 15 innlegg som jeg har enten begynnt å skrive på eller som jeg også har skrevet ferdig, jeg har aldri fått lagt inn noen bilder på de eller fått postet de i tide pga mangel på bilder.. Yeey..  Thats mye life uten telefon og mangel av plass på harddisk and stuff (Y) (Y) Men herreguud ass.. Blogging er ikke bare bare og det krever mye tid altså!!  I ferien har man liksom 100 ting som skal gjørest og de er neimen meg ikke enkelt å få skviset inn mange timer om dagen forran pca når man er alenemamma heller. Da er det nok liksom andre ting man helle prioritere, sånn som kvalitetstid med barna eller barnet (Y) 🙂 Desverre… (for dere som leger) 😛 HAHAH Men hadde jeg ikke hatt pc-trøbbel så hadde jeg oppdatert dere iallefall 2 ganger om dagen!! NO BS liksom !! <3


 

 

I går var siste feriedag for Isadora, tenk at nå har det gått en heeel mnd… Herreguuud??! :O  Vi har hatt overnattings besøk av tante Malin hvor vi har ordnet negler, dratt på biltur, spist god mat, tatt sol, sett på film, hatt soffa kos, lekt oss mye både inne og ute (Y) 🙂 Jeg kjenner det skal bli deilig med faste rutiner igjen !! Jeg som egentlig ikke er ett rutinemenneske heller.. haha 😛 Første bhg dag gikk supert fint og Isadora koste seg kjempe masse. Egentlig har hun mest hatt lyst til å være hjemme med mammse’n når jeg den siste tiden har nevnt bhg. Jeg har prøvd å forklare henne at jeg og hun kan henge sammen etter bhg for nå har hun jo vert sammens med meg i hele ferien.. Blir hun ikke lei av det travle rynet mitt snart? Og den syke humoren min? og den høye skjærendes latteren min da?? HAHAHAHHAHHA… xD Morsom er hun jo iallefall der hun ligger på gulvet å tester ut det nye havfruekostymet sitt ! xD ahhaha.. Eplet ramler neimen ikke langt i  fra stammen, nei!! 😛 HHAHAHHA <3 <3 <3 

 


 

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg