What took me so long?

Nå har jeg virkelig merket at sommeren faktisk er over.. Desverre!! Ikke bare er det kjøligere ute men det er også mye mørkere på kveldstid og solen har blitt skikkelig “folkesky” 🙁 🙁 Tenk at nå er det hele 9 md igjen før sommeren er tilbake og vi går inn i 9 nye mnd in i kulden og mørket 🙁 Herreguud så super trist, jeg blir nesten  litt deprimet bare tanken ?? :O 😛 Men jaja. Sånn er det jo bare. Livet går videre og sånn kommer det jo også til å fortsette i mange 100 år til. Uansett om dette skjer hvert eneste år så må jeg ærlig innrømme at jeg ALDRI blir vandt til 3 mnd med sommer og 9 med “vinter”, klager like mye hvert jævvla år  også!! HAHAH ! xD 

I sommer har vi fått gjort mye morro både hjemme og på tur. Sommeren fløy like fort forbi som den også gjorde i fjor syns jeg 😛 LOL. Jeg har tatt mange  bilder i hele sommer. Nå har jeg også fått ordnet hardissken også så nå blir det mye update fremover  😀 🙂  WOOHOOO!!! WHAT TOOK ME SO F** LONG, sant?? (Y) ;P

 

2 kommentarer

Siste innlegg