Veldig frustrerendes for å si det mildt !

Hei dere!!! Jeg ville bare stikke innom for å si at MAC’en min ligger nede for tiden pga full harddisk.. IGJEN. Vi har i dag dratt til byen for å kjøpt ny harddisk med sykt mye lagringsplass, men siden dette er en laaaang prosess så er dette noe jeg blir sittendes oppe med i natt #tommelned !! ;(  NEEY!! Akkuratt nå er jeg ferdig å rydde kjøkkenet før stuen, rommet, badet og gangen står for tur (Y) Jeg har prøvd å blogge hele 3 ganger i dag uten hell så det er veldig frusttrerendes for å si det mildt !!!!

Vi får muligens besøk i morgen og siden vi ikke har vært hjemme de siste 2 ukene så tenkte jeg at det både var på tide og ikke minst skammelig nok til å ta ett skipper tak 😛 LOL!! Dere husker vel meg og mine mål resten av året?? 😛 Vi snakkes da bloggen :*

5 kommentarer

Siste innlegg