Jeg hulka som en hubbabubba

 

 

Herreguuud så sykt dårlig jeg har vært med blogging den siste “uken” ??:O Shiitt, jeg har hatt jævig dårlig sanvittighet, tro du meg. Men jeg har virkelig hatt mye å gjøre. I helgen var vi jo på hellesyltdagene både lørdag og søndag + kveldstid på lørdagen. Etter det har jeg ikke hatt data på noen dager og uken har bare gått til maling og besøk. Isadora er nå hjemme fra bhg pga sommerferie og vi koser oss mye, dagene går også til henne så ikke helt enkelt å blogge når jeg aldri har “tid av”. På kveldene er jeg så utslitt at jeg nesten tror jeg svimer 😛 Hehe. I går hadde vi reke aften med vin noe som endte med at jeg satt oppe til kl 04 i natt fordi Titanic gikk på tv1n UTEN reklamepause!! 😀 😀 Herreguuud den er bare så vanvittig bra!! Og tenke på dte faktumet at hendelsen også er en realitet er jo bare helt minde blowing!! :O :O Å guuuud så jeg grååt!! Tårene bare trillet å jeg hulka som en hubbabubba der jeg satt småfull i soffan mutters alene!! HAHAH Snakk om drama queen eller?? Jeg fannt også ut at Titanic er absolutt min favorittfilm!! No kidding around! (Y) Jeg kunne sett den om og om igjen om igjen. Og at den varer i 4 timer skjønner jeg ikke en dritt av! Jeg husker jo store deler av filmen, hva de skal si og hva so skjer men fy faaen det er jo like spennendes hver eneste gang jo!!! :O 😛 Er det bare jeg som gråter til den filmen eller?? 😛

Nå ligger jeg og Isadora på sengekanten og har morgenstund før det blir frokost og hundrar en tur til Ålesund. Jeg skulle igrunn bli med men hadde ikke fått avvbestillt en time på hudpleiesanongen her på bondelandet som jeg har kl 15.00 så jeg får bare bli hjemme. Kankje male siste strøk på listene før jeg slenger trynet i dusjen og peller assen nedover til sentrum (Y) Men først skal jeg klippe, farge og stripe håret til mamma 🙂 Håper alle har en super start på ferien sin og de osm enda ikke har fått ferie kan kose sge på jobb (Y) 🙂 Vi blogges da 🙂

 

4 kommentarer

Siste innlegg