Favoritt-Fredag

Nr 1: Young Money- Bed Rock. <3
I 2008 når denen sangen kom ut blei jeg helt hekta!!! Og visste dere at akkuratt denen sangen var den som gjorde Nicki Minaj berømt og mange andre artister som er med i den ?? En av mine favoritter hele veien !! <3

 

Nr 2: Nicki Minaj ft Skyler Gray- Bed of lies . <3
Favoritt artist og absolutt favoritt dame nr 1!!! Fobildet fra her og til månen da!! <3 <3 Elsker både stilen og musikken hennes hun er bare så syykt rå på alle mulige måter (Y) Denen sangen er så sinnsykt bar synst jeg. Der er liksom så chill men samtidig har den mye attetude (Y) !! I tilegg liker jeg veldig god texsten så lytt til ansgen 🙂
 

 
 

Nr 3: Tray Songz- Slow motion. <3
Oooommmg.. Er ikke Tray-S bare suuper sexy så veit faaen meg ikke jeg ass!! Hører også rykter om at han for tiden har en greie med Khloè Kardashian?? Daaamn.. Det var jammane meg på tide at noen av de damene i den familien fannt seg en kjekk mann som faktisk ser ut i måneskinnet og ikke bare ligner en gamme bjørk som mangler greiner, barnåler og alt annet (Y) Jeg er stor fan av Tray fordi jeg synst han har mange fengendes sanger og i tilegg ligger han akkuratt i min kategori. Og den stemmen da?? Daaamn! Den mannen der er bare super sexy! <3

 

Nr 4: Miley Cyrus- Wr cant stop. <3
Detter er også en av mine aller beste favoritter. Jeg kan sitte i timesvis og bare spille denen om og om igjen uten å gå lei!! den er bare syykt kul!! Absolutt den beste sangen Miley-C har gitt ut. I tilegg er dette på den tiden hvor hun var veldig rebell og fikk en helt ny attetude, stil og look. Elsker musikkvidioen (Y)

2 kommentarer

Siste innlegg