Herregud så effektive vi er (Y) Deilig!

I dag er det 3 dagen med maling og vi er snart ferdige.. Woooow! Siste strøket er tatt på 2 av veggen så 2 vegger gjenstår+ lister og karmene (Y) Herreguud så effektive vi har vært, jeg er heelt inponert og i tilegg er det jævlig deilig å snart vær ferdig !! Jeg visste jo at ting kom til å gå fort, men ikke så fort! 😀 Jeg er overlykkelig, dere aner virkelig ikke.Jeg føler meg kjempe slite og overarbeidet siden jeg sover så sykt lite på nattestid max 4 timer hver natt fordi jeg ikke har vett nok i skallen til å legge meg 😛 #YOLO. Men overraskendes nok så har jeg fortsatt mye energi å gå på, no jeg absolutt ikke hdde før. Jeg mærker jeg har blitt syykt opplagt etter at jeg gikk ned 4 kilo og i tilegg har begynnt å mosjonere (Y) Jeg trente jo mye før men da fikk jeg aldri den energien som alle exsperter lovr at man får.

Nå sitter jegher med Jea i gjen og vi er klar for å starte dagen ilag 🙂 I går var vi en tur både til sykkylven og i sentrum. Vi møttes kl 11 men startet ikke emd å male før kl 12 pga vi surra så jæævlig mye rundt 😛 Vi kjøpte Norske jordbæ, 4 spann med mere maling og div utstyr. På butikken møtte vi 2 venninne som vi planlagte helgen med og senere i kveld skal jeg  legge negler på 2 venninnder (Y).

4 kommentarer

Siste innlegg