Bitch please.

Herreguud her sitter jeg igjen da.. I går kveld tok jeg natta og favell med alle mine venner på fb fordi jeg fortalte de at jeg skulle lalle natta, sove godt liksom.. Men bitch please. hvem faaen er det jeg prøver å lure?? Til syvende og sist er det alltid jeg som sitter lengst oppe på pc, alltid!! “Bare en episode til” “jeg skal bare, jeg skal bare”. Ææææh.. Jeg blir så utrolig gal av meg selv noen ganger! Jeg ender jo opp med å sitte stuptrøtt som en zombie resten av dagen og har ikke litt lyst til å stå opp engang. Jeg var jo så langt ute på jordet i natt og la meg ikke før kl var 03 isch. I tilegg våkna jeg 1000 ganger av at jeg måtte på do fordi denne kløna her var så smart å spiste en hel skål med vannmelon før hun gikk til sengs. Så da iløpe va natta var jeg sikkert opp 5 ganger. I tilegg i halv 6 tiden måtte bikkja ut på do å etter det var det bare å gi faaen i å prøve og sove lengre!! (Y)

Nå har jeg akkurat sendt snuppa mi i bhg så nå er vi påvei over fjellet. Vi fannt nemmelig ut i går kveld rundt 00 tiden at jeg plutselig skulle bli med henne til Ålesund/Moa (Y) Hun skal nemmelig levere bilen på repp og noen timer imellom skal hun på dyrlegen med hunden sin. Hva je skal der?? nei jeg er bare med som moralsk støtte jeg. 😛 Kankje finne rjeg noe fin iløpe av dagen ?? 🙂 Vi snakkes da 🙂


 

2 kommentarer

Siste innlegg