Jeg blir flau når bondefolka leser bloggen min.

Vel…  Altså nå skal jeg fortelle dere noe som er veldig ironiskt og det er at jeg faktisk blir sykt flau når jeg ser eller får høre at bondefolka her jeg bor eller rundt omkring leser bloggen min. Hvorfår? Det har jeg egentlig ingen god forklaring på, men kanskje litt fordi jeg veit med meg selv at jeg til tider skriver så jævlig mye drit ganske ofte her på bloggen 😛 At ikke alle mener jeg har godt ordfåråd skjønner jeg godt, for det har jeg ikke. Grunnen til jeg banne mye er for det første fordi det er bare sånn jeg er. I tilegg synst jeg det gir mer utrykk for hva man mener, innlevelse osv. I tilegg er de smarteste personene de som banner mye noe som er bevist på undersøkelsene som har blitt gjort (Y) Hehe 😛 På bloggen kan jeg spille og overdrive mye jeg bare orker og jeg skjønner at veldig mye kan oppfattes annerledes og kankje noenganger uinteressant for de som er “voksne” 😛 Det er lett å missforstå noe som man lese enn å se åssen en person mener det. På bloggen kan man ikke oppfatte hvilket tonefall en person snakker (eller i deette tilfelle skriver på). ,Hvile koppspråk som er lagt til osv. Det er faktisk mye som rett og slett kan gi andre en helt annen oppfattning enn hva som i utgangspunktet er ment. I tilegg her på bloggen virker jeg mye mer overfladisk og selvdigger enn hva jeg egentlig er i virkeligheten 😛 HAHA På bloggen kan jeg nesten bli litt kvalm av meg selv til tider. Noe jeg veit så jævlig godt selv,  men likevel så gjør jeg det om og om igjen 😛 Hahah. Huffa!! Vel sånn er det jo bare og jeg skjønner at det er jeg som kan gir de intrykkene som oppstår, men nå må alle huske å ta veldig mye av det jeg skriven med en stor klype salt ! Jeg er heller ingen negativ eller krass person, bare veldig ærlig og bøtter ut hva enn jeg måtte synst, mene og ønske uten å drøfte det 2 eller 5 ganger ! 😛

Men jeg blir rett og slett flau når jeg får tilbakemelding fra folk som ikke veit åssen jeg egentlig er som person, eller som egentlig ikke kjenner meg. Fordi jeg er jo en veldig køddete og barnslig person men sykt MYE energi og ironi. De som ikke kjenner meg men som bare leser bloggen å hører på rykter må jo tro  tror at jeg er sykt rar person med fuced up holdning ! Hahahahahha xD Men det er ikke bare på bloggen jeg blir flau. Jeg blir også flau av å se meg slev på tv sammens med andre. Ikke bare venner og bekjente men jeg blir også flau av å se meg selv forran mamma og pappa også. Uansett hvor mye forskjellig jeg har jobbet med og uansett hvor mange ganger jeg  er på tv ol så haater jeg å se meg selv sammens med andre.. Jeg blri bare helt jævlig brydd, rett og slett!! Og det er ikke mange ting som gjør meg flau, men akkuratt dette??? DAAAAMN!!!!!!!!!! 😛 😛 😛 Jeg har ikke ord ass! xD

 

0 kommentarer

Siste innlegg