Jeg gir en blanke F, det funker for meg :P

Hello its meeeee, bitchhhh! 😛 Hehe. I dag våknet jeg med sykt tørr og vond hals, rennendes nese og tørr hoste. Har jeg blitt syk? Forkjølet? Daaaamn!! Men jeg håper det gir seg fort. Er viss mange i familien som også er sykeså jeg tror det er noe som er ute å går om dagen (Y)

I går var vi på søndagstur til Valldalen. Vi skulle egentlig kjøpe finplukket-Norske jordbær, men vi dro så seint at alle jordbær “sjapper” var stengt ;( Blæææ. Men da blei det soft-is istede 🙂 (Y) 😛 Siden fredag har jeg hatt en skikkelig cravings helg!! Dere veit de dagene hvor du veit at “på mandag skal jeg begynne å trene og spise sunnt igjen, det er ikke mange dager til” og bare buuser ned på med allt mulig med dritt!!? ÆÆÆh… Ja sånn hadde jeg det i helgen!! Jeg var jo sykt redd for å gå opp de 4-5 kiloene som jag hadde brukt 1 og 1/2 uke på å gå ned. Så i dag tidlig når jeg gikk på baevekten blei jeg sykt glad for at jeg og badevekta forsatt var på talefot!! Hahahah 😛 (Y) De dagene jeg craver, eller de helgene jeg carver så dropper jeg så spise ordentlige måltid om jeg har proppa munnen full av driiit hele dagen. I mitt hode så er det enten godis eller fastemåltider. Det er ikke noe som heter begge deler. Men tydligvis så hjelper dette meg også på å ikke gå opp igjen de dagene hvor jeg gir en blanke F !!! (Y) (Y) Noe som funker supert for meg 😛


 

Når vi var på tur fikk vi også en nærmere titt på dden nye båten Disney- Magic. Isadora var i hundre da!! Stemmen hennes gikk på høyfrekvens hele veien og huet hennes stakk laangt ut av bilvindue lenge før båten hadde rukket å komme på nærthold 😛 Nå har jeg akkuratt kastet i meg 3 egg å er i ferd med å hente snuppa mi i bhg, vi snakkes da. <3

0 kommentarer

Siste innlegg