Jeg føler meg jævlig

Åååh gurimalla!! I dag føler jeg meg bare heeeelt jævlig. Jeg har vondt i magen, hode og er drøøøyt kvalm! Skjønner ikke hva det er men det bare kom helt plutselig. Egentlig har jeg lyst til å bare legge meg til og sove. Men jeg har places 2 be 2 day så jeg føler ikke helt jeg kan ditche der da… Igjen. I tilegg har jeg jo Isadora også….  Jaja.. Klage-klage, syte-syte 😛 Hva kan man gjøre med det liksom? Ikke en dritt. LOL (ironisk). Jeg bare håper det ikke er noe som varer og at det gir seg snart. I tilegg har jeg fått meg noen helt drøøøye sminkekoster i posten i dag som jeg kan vise dere i kveld + noen andre greier. De er bare helt syykt pooorno!!:D 😀 Dere som er makeup interisserte har vel hørt om “TOOTHBRUSH” Makeup Brush?? 😛  HAHA.. Ja det er faktisk det de heter eller det kallenavnet de har fått. Jeg gleder meg skikkelig til å teste de ut altså!! Noe jeg også kan prøve å lage en sminkevideo ut av også om noen synst det er interessant ?? 🙂  Jeg er bare syykt glad for jeg ikke har noen planer om å rangle i dag eller resten av helgen. Bare bli hjemme å ta ting helt med, fixxse neglene og legge meg TIDLIG!!! Vel.. Vi får se hvor “tidlig” det blir da 😛

 

4 kommentarer

Siste innlegg