Vi blei stuket inn på gjesterommet, men gud for en fantastisk kveld ! <3

Hei dere ! 🙂 Så vanvittig villt å se at det er så mange av vennene mine som er oppe på fb så “tidlig” på en lørdagsmorgen. 😛 Jeg har nå vært oppe en stund sammens med Isadora og beestemor. Vi har spist en bedre frokost sett litt  på barnetv, vært ute å lekt med nabojenta og hunden hennes 🙂 🙂 🙂

I går i 21 tiden dro jeg og en kompis ned til ett vennepar av oss for å spille 🙂 Vi har tidligere hatt spillekvelder sammen og nå var vi alle enige om at det var en stund siden sist. Her fikk vi servert en super god takogryte etterfulgt med Norske jordbær og smågodt 🙂 🙂 Etter vi var ferdig med maten kom Emilie og Jea en tur på bess for å spille sammen med oss. Å fyy faaen så gøy vi hadde det!! Jeg er jo en stooor fan av fantasi da veit dere.. Også fordi jeg er ganske fantastisk selv. 😉 😛 Men jaaa…. Bare hele konseptet er jævlig gøy synst jeg. Og det beste er jo å spille det sammens med mennesker som er like engasjerte som deg selv! For jeg er jo heelt i hunder!! 😀 😀 😀 Gnåle og skriker nesten så mye at man får naboklage jo !! HAHAHAHHAHAH !!!! Jeg hoppa og lo så hele bondelandet ristet!! AHHAHA xD.  Tiden går så sykt for når vi er sammen jeg tror vi avsluttet i 03 tiden med litt Nintendo Wii U før alle var helt kaputt i knollen for natta 😛 De andre drakk litt alkohol så jeg og Daniii blei stuka inn på gjesterommet til Bea og Arny til i dag tidlig (Y). Men whaaat??? En dronning fortjener jo hedersplass.. Ikke råttnerolf-dass?? AAAHAHAHHAH.. Neida så ille var det ikke (Y) Langt der ifra :* Men for en utrolig hyggelig kveld,  jeg håper vi kan prøve å få det til litt oftere fremover (Y)

Å ja…. Jeg tok endelig i bruk sellfie stangen min som jeg har hatt i overkant at 1-2 år nå .. Men tror dere ikke at jeg klarte å sette den feite rævva mi på dne da så den knakk?????? FAAEN!!! TYPISK!!!!!! Wææææææææ!!!! #ukult. Nå skal jeg og Isadora en tur sta å bade. Før vi får besøk av Ingrid, Linus og Jonatann 🙂 🙂 De er bare syykt lenge siden jeg har sett d enå siden de har lenge feriert i syden i noen mnd. Jeg og Ingrid har bare waaaay mye å snakke om. Jeg gleder meg !! <3

4 kommentarer

Siste innlegg