Brann på bondelandet i dag. bondelandets største snakkis fremover (Y)

Som overskriften selv sier så var det brann på bondelandet i dag.. Og bondelandet eksisterer ikke mer enn litt i overkant av 5000 innbyggere så her går shattra fort altså!! Alle kjenner alle og det er faane meg ikke måte på. Dere skjønner når alle fikk vite at det var brann på avfallsplassen pga noe hadde tatt selvfyr så stormet jo faane meg heile bondelandet til. Fok løpte til både bilene og sykklene sine. Ja noen løpte, tok sparkesykkelen, red på hest og gudene veit hva annet de fannt på BARE for å se på brannen??? AHAHHAHAAH. Fyyy faaane jeg var bare såååå flau!! At alle er så sinnsyktnyskjerrige på hva som fåregår at de bare MÅÅÅÅ ut av huset!! De tar faane meg jungeltelegrafen og snapchat frem for anledningen vettu!! HAHAHAHA. Å herreguuud jeg var såååå flau, dere aner virkelig ikke!! Jeg husker jeg sa i bilen til mamam og pappa. At folk var sikkelig desperate, tragiske og ikke minst idioter. At de ikke hadde noe bedre å leve for osv.. men veit dere hva eller??? Jeg var jo faaen meg en av de idiotene selv!???? xD HAHAHA Jeg tror jeg døøør.. Men guuud jeg var også flau av meg selv altså, det skal sant og sies!! Men vi var allerede på tur i bilen å kjørte forbi. Som den bloggeren jeg er så har jeg jo alltid med meg kamera.  NEI det var ikke planlagt.. 😛 OK?? xD  Men alle de andre menneskene?? JEPP det var planlagt det !! 😛 HAHAHAH <3 Dette er nok londelandets store snakkis fremover og takk gud for det.. At noen andre enn bare jeg kan stå i fokus forr engangsskyld for å si det sånn (Y) !! :* xD


 

Tror alle brannbilene som Stranda kommune eiger, sykebilene og poletifolka var til stede. De måtte evakuere 3 hus i nærområdet, i tilegg følte de seg sikkert jævlig tøffe.. Noe jeg skjønner jæælig godt også..  Det er ikke mye som skjer på bondelandet for å si det sånn og dette er sikkert det største som har skjedd på bondelandet siden de tok svennebrev i  nitte-pil-og-bue!! HAHAHA. Hadde vært syykt stolt selv også sikkert om jeg opplevde lite i hverdagen min ellers (Y) 😛 (Y) (Y) WOOOHOOOOO!!!! XD xD xD Men jaaa. det var jo veldig bra at ingen blei skadet elller berørt av hva som skjedde. Og jeg kan fortsatt se røyken fra stuevinduet etter brannen som skjedde i 17 tiden i dag. 

 

Nå har jeg akkuratt kommet hjem fra hytta og veit dere hva eller??? Vi fikk faen meg inn signal på internett??!?!? 😀 Herreguud så sykt bra da!! Tenk at den hytta har faane meg stått der siden 1979 og vi har ikkke mottak for internett eller telefon før, men i dag.. Ja i dag fikk vi det faane meg til, i  2016?? WOOOW!! Jeg og pappa jubla så jæævlig høyt da.. like før vi poppa shampis flaska om dte ikke hadde vært for at vi skulle hjem 😛 😛 Herregud nå kan jeg faktisk kanskje overleve noen turer der inne fremover … HAHAHAH 😛 xD I dag kom det også 17  flotte hester galoperendes klar for sætra (Y)

Anyways…Nå skal jeg ordne negler, noe jeg har tenkt på syyykt lenge nå men jeg gidder aldri!! Alltid så sykt mye stress å gjøre det slev å dere veit dte å påføre med venstrehanda?? OG loooooaaaarrrrddd!!! (Y) Vi snakkes da bloggen :*

0 kommentarer

Siste innlegg