Vår jonsåkfeiring- sånn har du aldri sett meg før

So bitchess.. Whats good?? 😉 Vel.. På torsdag var jeg Isadora, betemor og bestefar i Fløten park og feiret jonsåk. Her på lik linje med veldig mange andre kommuner og plasser var det jo ikke lov å tenne bål eller grille noen andre steder enn hjemme på egen terasse. Vi var så lure at vi grillet maten og forberette alt hjemme å tok det med oss ned i parken istede!! 🙂 Vi i SSF hadde ordnet event for anledningen og hadde satt opp partytelt, fyrte opp i en bobil så ungene kunne få koktpølse, brus, godis og noen læfser. Vi hadde også salg av kaffe, kaker og mange andre morsome aktiviteter (Y) 🙂 Jeg husker veldig godt jonsåkfeireing når jeg var bar.. Herreguuud så gøy det var. Vi kledde oss alltid ut, hadde mange aktiviteter, folk som stillte med live musikk og sang. Bålbrenning og grilling av både det ene og det andre!! Alle var alltid i syykt godt humør og dette var jo end ag hvor vi som barn fikk virkelig være oppe å rangle!! De voksne hadde alltid ett stort smil rundt munnen og alle hadde det skikkelig bra til langt ut på natt!! 

I fjor var det jo ingen bålbrenninng eller ordentlig jonsåkfeiring noen steder. I allefall ikke her på bondelandet. Vi har nemmelig noe som heter sentrumsforening her på bondelandet og det er liksom de som får ting til å skje her omkring liksom. Og i fjor hadde vi jo ingen SSF og det tilsvarte jo til at ingen gadd å gjøre noe. Alle var mer stressa for at tvn og soffan skulle stikke av så den måtte de helst sitte på under oppsyn hjemme liksom! LOL. HAHAHAHHA Loool! (Y) (Y)

 

Men i år.. Ja i år var det mye folk og kjempe bra. Ikke bare var det de små som lekte men også foreldrene når det var fotballkamp. Barna mot de voksne 😛 Og jaaa.. Til alle dere som ikke visste det da.. Så var jegfaktisk knall god i fotbll når jeg var yngre. Jeg var både med på sonesamling, kretslag og lag til både de som var på samme alder og eldre. ja faktisk så var jeg så god at jeg mangeganger blei spurt om å delta på guttelaget også når de hadde kamp (Y) HAHAH. Jeg var rett og slett rååååååå da!! Og når jeg bikka 20 fikk jeg plutselig en midttlivskrise på fotballen og jeg angret såååå mye på at jeg slutta når jeg var 17/18 ish.. HAHAHAH !! xD Hadde jeg fortsatte med fotballen hadde jeg nok den dag i dag vært proff og tjent fett på det.. No shiit engang !! (Y) (Y) Så jaa.. jeg angrer litt på det 😛 Men det blei bare rett og slett for mye.. trening hver eneste dag, trippel opp med kamper, treninger, fotball cupper osv.. Jaaaaaa jeg blei rett og slett så utslitt at mamma på ett tidspunkt nesten nektet meg i å fortsette. jeg blei jo heeeelt utbrennt stakkar. Og gjett om det var mange som slo av meg når guttaboys hadde med seg en jente på laget.. Men den shattra blei stengt ganske fort når bare etter få minutter når jeg scoora på de.. HAHAH dere skulle sett det motsatte laget.. Gutta bare sto å måååpte og angra så jææævlig på at de gjorde narr av meg HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA!!!! you know.. Thats your Queeen right there.. What else can i say?? 😉 HAHAHAHAHHAHAHHAHAH <3 <3 <3


 

 


 

(Ps: Bildene er attt i starten og det kom flere folk etter hvert. I tilegg fikk jeg ikke tatt så mye bilder etter som jeg var så opptatt av kampen og la meg bare fortelle dere at jeg hadde virkelig problemer med å gå etter på.. Om jeg fikk kjørt meg da?? GJETT OOM!! JEg hadde skikkelig ganssperre!! Og det var også på fotballkampen jeg skadet foten fordi jeg var så syyykt gira!! ) AHHAHAHAHAH (Y) Go super mom :*

2 kommentarer

Siste innlegg