Jeg er ett naturtalent, grattis til deg som klare å holde kjæft (Y)

Hey ! 😉 I dag tidlig har jeg bukt en del tid på Youtube for litt negle inspo, (noe som jeg gjør alt for skjeldent.). Og daaamn.. Jeg må virkelig si at det er stor forkjell på negledesignerene. Noen er bare helt forjævlig raske og inponerendes flinke.. Menst andre…? Skikkelig slow ass maddafakkers (Y) HAHA!! Mye fint og mye sykt uprofesjonellt og dårlig også. Enkelte ganger tenker jeg bare “ånei.. nei nei nei, kjære vene.. Lille venn.. Please just make it stop” Jeg blir altså såååå flau av enkelte, så dårlig er de liksom. Men herregud jeg var vel ikke akkurat så sykt flink i begynnelsen jeg heller.. Eller? Jo klart jeg var HAHAHHAHA!! 😛 LOL 

Men ja.. Dere veit sånn som med både sminke, negler, vipper, bryn, hud, hår osv. Uansett hvilken skjønnhetsskole, kurs eller what evah jeg har tatt så har jeg alltid vært ett naturtalent. Jeg kunne alle desse tingene lenge før jeg evnt kurset meg i det. Noe av det har jeg lært ut ifra å bare se på vidioer, noe fra skole, kurs men det meste har bare vært close 2 the heart all the way, if u know ehat i mean? 🙂  Jeg kan gjør så ufattelig mye med beauty og velvære og kan prøve nye ting hele veien. Men uansett hvor lite erfaring jeg har hatt med det fra før eller ingen for den sakskyld så nailer jeg det hver en eneste gang. Skjønnhet er liksom min greie som jeg er god på da, jeg er skikkelig skillzet egentlig (Y) 

Mange tror også at jeg er skikkelig utseendefiksert, overfladisk og tenker ikke på noe annet enn sminke. Men HEY.. Let me stop u right there ! Ja jeg liker å dolle meg opp og se bra ut, noe som jeg gjør. Det er også en av gunnene til både familien og venner kaller meg for DolL’a. Men det er ikke kriiise om jeg driter i sminken en dag, eller en hel uke også. Glemmer håret eller ikke orker neglene en periode. Jeg har såpass stor selvtillit og veit selv hvor vakker jeg er at jeg ikke trenger alt det matriellske på utsiden for å føle meg vel og fin både inni og ut.. Jeg har en helt rå personlighet, er ett sjarmerendes vesen med smittendes humør, god humor og energi+ jeg har bein i nesen. Jeg har fine trekk og er penere enn de flese sånn ellers (både med og uten make up.) I tilegg driter jeg i hva ander måtte syns og mene. Jeg pynter meg ikke for noen andre enn meg selv… ALDRII!! Ingen skal fortelle meg eller deg noe annet. Jeg  trives jo aller best når jeg er stylet fra topp til tå, det er jo det som er meg 100%. Men guuud hvor deilig det er å både dra av seg sminken og sette håret opp i strikk på slutten av kvelde. Bare hoppe i noe behagelig men fortsatt stilfullt. 🙂 Skjønner ikke hva som er problemet til folk jeg. Kan ikke vi bare la alle være seg selv uten noen fordommer eller baktanker. Er det så syykt vanskelig å bare konsentrere seg om seg selv og leve sitt eget liv istede for andres? 🙂 🙂 🙂

Og fortelle noen at:
” Du bruker for mye sminke”.
” Skjønner ikke hvorfår du gidder å ordne deg”
” Må du sminke deg da”
” du briker lang tid på badet eller hvor lang tid bruker du på å bli klar” osv er bare heeeeelt unødvendig… 

Raker det deg i det heletatt hvor lang tid/eller kort tid en person måtte bruke på badet?? Hvor mye eller lite sminke en person har på trynet SITT og IKKE ditt? Jeg klarer virkelig ikke å forstå på hvilken måte dette overhode kan være interessant for andre?? Jeg har aaaldri spurt noen om desse hjernedøde spørsmålene. Og når noen “latterlig” skal fornærme elller påpeke noe om ditt yttre så skaal man liksom bare “le” det bort med ett “lattermildt” svar tilbake også nåda?? NEI!!! Man skal ikke det faktisk!! Hvorfår skal man overhode måtte godta døve spørsmål eller kommentarer fra hjerneløse folk uten en eneste sosial antenne som ikke har noe annet å komme med enn å måtte tråkke på andre for å føle sge slev mye bedre??! Plutselig er man selvopptatt fordi man tar vare på seg slev og ser bare helt fantastisk bra ut……. WTF??! Det er jo ikke sånn det burde være. Vel grattis for deg som driiiiiiter i åssne du ser ut. Du som ikke gidder fikse deg. Og du som ikke har samme interesser (Y) GOOD FUCKNGS JOB, noe jeg driter i…. Bare hold kjæft. Men mest grattis til deg som klare å holde kjæft om dine negative meninger eller syn på andre (Y)  Til du som faktisk tørr å innrømme at du beundrer noen andre istede for å være grønn av mesunnelse… ! (Y) (Y) Good F way 2 go. Hadde bare alle andre vært akkurat sånn som oss. <3

0 kommentarer

Siste innlegg