Hvorfår er jeg så tragisk for tiden?? FML.. Jeg er jo fortsatt vakker !!

Heia bloggen (Y) Ja altså hva skal jeg si?? Jeg er jo for øyeblikket uten telefone og derfor synst jeg også det er vanskelig å blogge uten noe å vise til. Den mobilen jeg hadde er long gone, og ikke veit jeg om jeg får tilgang til alt jeg hadde inn på den heller.  Alle filmene, bildene, minnene og ikke minst selfiene som ikke enda har blitt postet for noen!! 🙁 🙁 JAAAA jeg griner fortsatt!! Dett er bare helt forjævlig trist og tragisk! faktisk!! I tilegg bor jeg jo på bondelandet så om jeg skal på en telebutikk må jeg jo busse i overkant av 1 og 1/2 time!!!! HVa faaaen?? :O :O xD Jeg har jo speilreflex kamer, det er sant det.  Men det er jo bare helt sykt stort, drive å drasse rundt på det heletiden er egnetlig bare stress og mas….. Blæææ… FUCK MY LIFE DA!!!!!!!!!!! Jeg som hadde kommet så sykt godt inni blogg verdenen, blogg systemet og full pakke.. Nå mister jeg aaalll motivasjon, glede og humøøøøøør!!!

Jeg har veldig lyst til å kjøpe den nyeste samsung galaxy s7, noe som var planen med engang når den kom ut. MEN så vil jeg jo også vente på den nye Iphone. Sjekke ut litt selfie kameraet der, om det er like bra som den nyeste samsung eller bedre så vurderer jeg jo å gå over til apple…. FAKTISK!!! MEEEn iphone 7 kommer jo ikke ut før i september og i tilegg er jeg keen på den widescreen også.  Når den kommer ut er det jo ingen som veit… AAAAAAH… WTF?? FMLLL!!! Jeg kan ikke vente heeelt til september da?!?!!?!?!?!!?!?!?!!!!!!!!!!!!! I tilegg er harddisken på Mac’en full så ikke får jeg lagt inn noen bilder fra kameraet mitt heller… Æsj. Hvorfår skal alt ta så jævlig lang tid da?????? Hvorfår skal alt være så inni helvette vanskelig og hvorfår er jeg så tragisk for tiden?? Men i det minste så er jeg fortsatt vakker da.. Også har jeg en vakker datter, en vakker hunde. Så hvorfår i helvette gidder jeg å klage????!! Jo fordi.. Nevnte jeg at jeg bare er syykt tragisk for tiden??? Well… akkuratt DERFOOOOOOR!!! !!! !!! !!! !! !!! !!! !!!! xD xD xD LOL 
Nå skal jeg coope litt til, hive meg på spinningsykkelen ute på terassen om den feite rævva her gidder.. Vel la oss bare innse det jeg må jo nesten det om jeg fortsatt vil være vakker (Y) I tilegg så henger foten fortsatt igjen etter jonsåk !! Forbanna krøppling altså……!  (Y) HADDDDE-på- BADDEE !! (Y)

 

 

6 kommentarer
    1. Haha det hørtes ikke gøy ut! Det er bra du har en søt datter og en hund som tar vare på deg! Du kan jo bestille ny tlf over nettet så slipper du å dra noe sted (Jeg er en irriterende problemløser innimellom xD ) Lykke til med treningen, det er aldri gøy å starte men man føler seg så si alltid som en king etterpå 😀 Ja du var veldig fin med blondt hår og en nydelig flette <3

    2. Hahahha og hei Victoria!! 😀 Men du.. det er jo noen såm må være problem løsere også da! Det er jo som oftest d eosm er opptimister.. elelr?? 😀 Det er jo en bra ting! 🙂

      Ja jeg veit at jeg kan bestille ny tlf fra nett men jeg må på telebutikk så de kna hjelpe meg emd å få ut bilder og filmer fra den tlf som er ødelagt. I tilegg veit jeg jo ikke om jeg skla vente på Iphone 7 helelr å dne komme rjo ikke ut før i september…. Gidder jo ikke å kjøpe en telefone for bare noen mnd heller da.. Æææ….. 😛 Håper du har hatt en fin natt <3 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg