Hunden min er syk !! :(

Hei dere! Hvor skal jeg i det heletatt begynne?? Helt ærlig så har jeg ikke en eneste peiling. Det er liksom nå i dag at all infoen jeg fikk på dyreklinikken liksom får synke helt inn nå når jeg har satt meg ordentlig ned og da i tilegg alene.  Vi var jo en tur til dyrlegen i går for å gi Casanova vaksinen som hadde gått ut, det er en standart sprøyte som dyr må ha for å ikke bli syke osv. I tilegg spurte jeg om de kunne sjekke opp foten hans siden han før i uken blei tråkket kraftig på av en litt eldre gutt. Etter det har han haltet mye, virket skjør og fikk ett sår på låret/foten som ikke var der tidligere. (Du må lese hele innlegget for det var visst ikke bare foten som var ødelagt. Og jaa.. Jeg har klippet han for sommeren (Y))

 

 

Vi fikk gitt han den sprøyten han skulle og tro det eller ei men vætrinerene synst at Casanova er veldig… VELIG flink, snill og rolig til sin rase?? Det er jo det jeg alltid har sagt også. Jeg har hørt flere som mener at han er  en typisk Chihuahua, aggresiv og gnældrete. Men det er han så absolutt IKKE!! Men hvordan skal dere vite bedre når dere ikke kjenner hunden??  Om dere synst min er “psycho” så har dere virkelig ikke møtt noen andre chihuahua før. Det kan jeg tryggt fortelle, just saying!! (Y) Casanova er sykt rolig, snill og omjengelig. Gerit han hadde kanskje litt “agrresive” trekk før men etter jeg fikk Isadora har han forandret seg noe ENORMT !! <3 Men husk.. Om en bikkje ikke liker deg så er det du som er problemet.. Hvorfår?? Fordi hunder er menneskekjennere, noe som har hjulpet meg til å styre litt unna feil folk til tider om vi kan si det på den måten da. Så om du møter meg sammen med Casanova og han absolutt ikke liker deg.. Ja da er det også  stor sjanse for at jeg ikke liker deg jeg heller.  Og om du er en venn av meg og Casanova ikke toler trynet ditt over lengre periode, ja da holder jeg øynene åpne når du ikke engang veit det (Y) 😉

 

Når han hadde fått seg en ordentlig skjekk fortalte vetrinæren meg at kneet hans hadde sklidd ned, noe som ikke kan fixses uten opperasjon-kltusen isch. Bare denne beskjeden i seg selv gjorde meg super stresset. Bare tanken på at den lille, gode hunden min hadde smerter og kommer til å ha problemer fremover i tid er jo bare helt forferelig. Og muligens permanente skader?? Daaaamn!!! 🙁 🙁 🙁  Etter hun hadde sjekket alt annet og det var fint skulle hun lytte på han. Jeg regnet jo med alt alt var bra og det bare var foten som var problemet siden jeg ikke hadde lagt merke til noe annet selv. Meen neida… Da forteller hun meg plutselig at den lile kroppen har problemer med hjertet???!??!??!??!?!?!?!!??!?!?!?!??!????!??! WWWWWTTTTFFF??!?!?!?!? :O :O :O Det stakk noe sykt langt inn i hjertet mitt!! Jeg blei både kvalm og svimmel, det bare reiv i magen. Jeg følte skikkelig ubehag. Den lille hunden min joo <3 <3 🙁 🙁 Jeg visste ikke helt hvor alvorlig situasjonen var. Jeg husker jeg tenkte: “er det lov til å grine?, kan jeg grine nå? Nei nå må jeg skjærpe meg, eller kan jeg grine for jeg har veldig lyst!!?” osv.. Jeg visste ikke hva jeg skulle føle eller hvordan jeg skulle reagere. Jeg var helt i sjokk.. Dette var IKKE forventet i det heletatt!! Jeg dro for å sjekke opp en fot jeg.. Ikke for å få melding om at den lille tassen hadde problem med hjertet!!!! Hjertet mitt gikk i 100 stykker og jeg visste ikke om jeg skulle gråte eller “ceep it cool”. All sympatien min gikk til den lille skapningen. Hun sa hun ville jeg skulle ta han inn på ultralyd og røntken. Dere skjønner Casaanova har blod i hjertet sitt </3 🙁 🙁 :'(((  Dette kommer av at lungene hans har blitt hovne og større noe som da fører til blostrømmning i hjertet. Hjertet hans tar inn blod !!!!!!!!!!! For å ver helt ærlig så husker jeg ikke helt hva hun sa.. Jeg tenkte så mange tanker i hodet akkuratt da og hele meg var i sjokktilstand..!! Ett liv uten Casanova er ikke ett liv jeg er forberett på nå!!! Jeg skulle ha han i 20 år jeg.. Ikke bare 7!!!!!!!!!!!! Jeg har heller ikke sett for meg ett liv over 40 uten han!! Han er jo en del i alt nettopp fordi jeg har belagtet meg på å ha han til  jeg bikker 40!! 🙁 🙁 🙁 🙁 Vi får se hva røntgenen og ultralyden sier. Så får vi rysse fingrene og håpe på at det fortsatt går ann å gjør noe med tilstanden, at det ikke er forsent. <3 <3 Jeg kjenner at isdronningen inni meg har litt vansklig for å holde tilbake på tårene bare av å  dele sotuasjonen med dere.. Fuck ass.. Jeg er syykt lei meg daaa……. :'((((

 

 


 


 


 

4 kommentarer

Siste innlegg