Det er akkuratt den følelsen jeg sitter med nå !!

Å herreee.. Jeg er bare så syykt trøtt akk nå!! Har lyst til og legge meg å sove til i morgen faktisk (Y) Noe langt blogg innlegg blir det nok ikke, vi kom akk inn døraen fra byturen vår og da tenker du sikker.. WHAAAAT?? Har dere ikke kommet hjem før nååå? Og Neeeei… Vi har ikke det!! Er det rart jeg er utslitt? Jeg sov lite i natt pga bikkja og mye av tiden har gått til venting i dag. Og dere kan jo tenke dere selv.. Både barn og bikkje rundt på shopping ++.. DAAAMN!!!!  Nå sitter vi å spiser kveldsmat før det blir loppekassen for Isadora sin del. Jeg har mange bilder og ikke minst har jeg videoblogget mye til dere som jeg kommer til å legge ut i morgen eller iløpe av kvelden . Nå skal jeg bare slappe av og kanskje sove noen timer på soffan. Mulig jeg da orker å blogge etter hvert (Y) Dere veit den følelsen når du føler deg skikkelig feit og oljete i trynet pga du har hatt på sminken alt for lenge og du nesten ikke kan vente med å vaske trynet i vsaken?? Jeepp.. Det er akkuratt den følelsen jeg sitter med nåååå!! Enn dere da, har dere hatt det fint i dag? Hva har dere bedrevet med? Tenk nå er det snart helg. igjen Har du noen  fine planer for dagene som kommer eller? Det har vi <3 🙂

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg