Jeg trodde jeg hadde blitt matforgiftet

Wow.. Hei dere, her var jeg igjen liksom! (Y) Daaamn.. For en helg det har vert og daaamn- tusen takk til alle som har vert inne bloggen de 3 dagene hvor jeg ikke har rukket å oppdatere. Jeg skal ærlig innrømme at jeg kunne blogga i går men jeg kom så sykt seint hjem og i tilegg var jeg så jævlig sliten etter hele helgen med festligheter!! Men ja.. På fredag fikk dere jo med dere at jeg trodde jeg hadde spist noe som ikke var bra for meg. Etter jeg hadde hentet Isadora i bhg fikk vi bess av sara og søskene hennes! 🙂 Vi hadde dte så gøy at de var her i 6 timer.. HALLO… Det er faktisk en hel arbeidsdag for enkelte alstå 😛 Og det var faktisk bare tilfeldig at vi sjekka hva kl var. Lol. Vi satt lenge ute i sola hvor vi , bada, grillet, dissa, hoppa trampoline og kosa oss. Etter hvert når det begynnte å bli kaldt dro vi inn, spiste litt kveldsmat, leika med plastalin og såg litt barnetv.

Vi hadde en kjempe fin dag og det var gøy at barna gikk så godt over ends (Y) Etter hvert når de skulle til å dra blei formen skikkelig elendig utover kvelden. På ett tidspunkt trodde jeg faktisk at jeg hadde blitt matforgiftet!! Det som skjedde videre var når jeg skulle legge meg så fikk jeg feber. FEBER??! WTF??! Jeg har jo aldri feber jeg !! Som tidligere nevnt kunne jeg være drit syk når jeg var mindre liksom. Med dobbeltsidig lungebetenndele og alt. Legene trodde jo aldri jeg var syk siden jeg aldri hadde feber. Men i fjor fikk jeg faktisk feber for aller første gang men det var ikke så mye. Tror tempen lå så vidtt over grensen så det var ikke så ille. Men i tilegg til feber denne gangen fikk jeg syke smærter i korsryggen og i begge låra, det var helt utholdelig!! Jeg hadde nesten ikke spist noe den dagen og mamma var på tur hjem så hun stakk innom meg først for å lage mat til meg. Så snill hun er <3 Jeg mener det, jeg hadde 39,4 i feber og den fortsatte bare å stige!! På under 5 min hadde jeg 39,8 liksom. Jeg blei faktisk litt bekymret selv siden jeg aldri får feber og i tilegg nå var den så sykt høy. 

Jeg hadde jo også planer med Isadora lørdags morgenen hvor vi skulle ned i sentrum på strandalørdag. Vi skulle jo møte Ole brum og tigergutt, dra på eventyr stundt, der etter på aktivitetene som var lagt opp for barna. Senere på kvaleden skulle jeg også videre på en hagefest med partytelt og det hele. Jeg fikk i meg noen smertestillendes før jeg sovnet og dagen etter var formen helt fin, akkuratt som ingenting hadde skjedd??! :O WHAAAAT?? Er ikke det bare syyykt rart?? Å ha så høy feber og så store smerter i kroppen men pluteslig dagen etter er alt bare plutseligborte??! Daaamn!! Når jeg er syk så er jeg syk i MAX 3 dager, noe som er veldig greit for min del egentlig og jeg er bare sykt glad for at hele dritten bare ga seg (Y) 

0 kommentarer

Siste innlegg