Dette suger- Videoblogg

Fy faaen dere… Idga har jeg vert helt skam dårlig!! Når jeg våknet fikk jeg ikke gjort en dritt fordi jeg måtte heletiden på do for å spy osv. Heeelt forferdelig da!! jeg var helt sikker på at jeg hadde spist noe som gjord emeg dårlig, men akkurat nå veit jeg sannelig ikke lengre for jnå tror jeg at jeg brygger på litt feber!! Så jævlig ironisk egentlig for jeg blir jo aldri så syk at jeg spyr. I tilegg tror jeg at jeg bare har hatt feber 1 fckings dag i hele mitt liv og det var i fjor i en alder av 24 liksom (Y) Jeg husker som barn kunne jeg ha dobbeltsidig lungebetendelse ute å ha feber. Jeg kunne bli så dårlig at jeg ikke klarte å komme meg ut av sengen men legene mente jeg ikke var syk fordi jeg ikke hadde feber. Men nååå.. Ja nå tror jeg at det kommer sakte men sikkert snikendes inn på her. Vondt i hodet og urolig mage. Jeg har vondt i magen og føler meg syykt varm og slapp. Dette er sprøtt for jeg bruker jo ALDRI å bli syk. Og ikke i hele mitt liv har jeg hatt spysyen heller… Men er det det jeg har fått nå???!! Ææhhh.. Det passer bare så sykt dårlig for jeg har planer med Isadora i morgen+ en venninne og ungene hennes. Vi skal jo ned i sentrum på Strandalørdag, hilse på Ole brum og Tigergutt+ mye annet morro!!! ;( Nå blir jeg lei meg ass.. Så syyykt ned tur. I tilegg hadde jeg planer om grillfest hos en venninne på kvelden. Med party telt, billiard, god mat og god stemmning… Nei ÆSJ… Dette suger da !!! Men om jeg er heldig denne gangen sånn som de gangene jeg faktisk er syk så varer det bare i 1-3 dager and thats it (Y) Har sykt vondt i bekkenet og nedover låra også?? :O skjønner ikke hva som feiler ass. Daaamn.. Nå er jeg døden nær, det er jeg ganske så sikker på !!! Lol xD

Anyways… Det var heldigvis ikke noe problem å legge Iadora i dag så nå skal jeg finne sengen. Stappe i meg noen ibux og bare slappe heeelt av å se om jeg får blogget igjen litt senere !!! Vi snakkes da ppl :* <3

0 kommentarer

Siste innlegg