Ikke bli sur da!!

Hei dere! 🙂 Jeg føler at dette er ett tema jeg lenge og gjentatte ganger har tenkt mye på. I tilegg får jeg sykt mye kritikk også når det kommer til dette så da velger jeg og forklare meg her til alle istede for å måtte gjennta meg slev gjentatte ganger, ok?  (Y)

Okey.. Det er mange som gir meg skikkelig skjennepreike på at jeg aldri svarer på sosiale medier osv. Og da spesiellt på Snapchat og FB. Vel.. Om du skal mase noe så inni helvette på meg så hjelper det neimen meg ikke. Noe jeg fort fikk erfare er at om jeg svarer pga rein høffelighet så tar enkelte mennesker like gjerne hele handen når du tilbyr fingeren liksom. Og da fpr jeg fort lyst til å heller heller gi deg fingeren i midtten istede (Y). Og dette er slitsomt AF!! Not cool bro, not cool !  Noen har jeg faktisk ikke lyst til å svare i det heletatt. Hvorfår? fordi du ikke er pen nok, enkelt og greit!!  Fordi du kanskje virker ekkel elller fordi du ikke finner interessang for meg i det heletatt, okey? Hva er vitsen i å holde en falsk samtale om samtalen i seg selv ikke “gir” deg noenting?? Det er jo bare helt meningsløst!!  Noen gidder jeg ikke å svare der og da så om du får ett svar 3 dager etterpå, en uke eller om 3 mnd så synst jeg det er syykt unødvendig å bitche om hvor treigt jeg er. HALLO liksom tror ikke du at jeg allerede veit hvor treig jeg er eller???? Du burde være fornøyd at dronningen i dte heletatt gidder å svare deg, FAKTISK!! Og om du begynner å bitche.. Tror du virkelig at det hjelper til at personen du prøver å snakke til faktisk svarer deg tilbake?? wtf??! Du er lame ass da!! Herreguud.. Hadde du gadda å snakket eller i det heletatt hatt lyst til å være hyggelig med noen som er frekke i trynet ditt eller?? Nope.. Tviler på det ass (Y)  I tilegg om du tar kontakt med noen i 20 årene og du selv er i 40++ tror du virkelig at du får respons på den chatten eller??! Oioioi… Herreguuud.. Du er innbilsk da!!!!  Gratulerer med årets største innbilske pris (Y) /Y) !! Om du ikke er Brad Pitt eller fuckings Georges Clone kan du like så gjerne sure deg videre til neste person altså!!!!  (Y) (Y) (Y) (Y) !!!!! YES!! i tilegg er jeg sykt treig på å svare, ikke bare du som ønsker nytt “bekjentskap” or whats so evah! Men jeg er også sykt treig med både venner og familie. Skjønner du eller? Det er ikke bare du, så slutt å grinee så jævlig da!! OKEY??!  Og her sitter jeg å klager over at ingen som chatter med meg?? HAHAH kanskje ikke så jævlig rartnår jeg ikke klarer å få huet ut av rævva på tastaturet og baaare er diva all the maddafakkingz waaay!!! xD Men ja… Chatt samtalene er litt sånn : “Det går helst på mine premisser og når det passer meg best”. Hadde jeg skulla svart alle som skriver til meg så hadde jeg ikke hatt noe liv uten om. Enkelte skal jo snakke og mase om alt  og ingenting, i tilegg blir enkelte aaaaldri ferdige heller!!  Om jeg sliter med å sove om natta så kan jeg liksom bare trykke på chatten din, gi meg max 5 min så er jeg langt inne i drømmeland.. HAHAHAH så fuckings kjedlig er du lissm!! I tilegg så har jeg ett annet liv uten om pc og mobiltelefonen, det burde du også prøve (Y) Kan anbefales, just saying da (Y) 😉 LOL . <3


 

0 kommentarer

Siste innlegg