Girls night in+ one boy

Hei dere 🙂 Nå sitter vi i bilen og venter på mamma som er inne på butikken for å handle. Vi jentene har i dag bestemmt oss for å dra en dagstur på hytta (den som er uten telefondekning og internett veit dere. ) Vi skal inn for å grille, gå tur å kose oss i det deilige været.  <3 Litt gøy å finne på litt andre ting andre steder enn bare å være rundt om hjemme synst jeg. Selv om jeg hater den hytta der så er det faktisk litt ok å bare dra dit i noen timer. (Y) Når jeg snakker om jentene så er det meg, Isadora og mamma. Pappa skulle bort en tur så han får ikke blitt med 😛 (så forferdelig for han 😛 ) hahha. Neida. Men ja.. dette blir koslig da. jeg har skikkelig troen på grillspyd med kylling og schampi++ Mmm.. Høres delig ut, ikke sant? 🙂 Det blir nesten som girls night in + one boy- Casanova . <3 Hva er dine planer i dette fine sommerværet? 🙂 Vi blogges senere da ppl :*

 


 

0 kommentarer

Siste innlegg