2 cute 2 handle (Y)

I dag var det så varmt at Isadora ville bade i badebassenget sitt ute. Siden bassenget ligger hjemme hos mamma og pappa måtte vi ta til takke med den gode gamle vannsprederen. Dette synst Isadora var en kjempe god ide. Jeg tror ikke hun visste helt hva en vannspreder var, men jublet gjorde hun likevel (Y) “God ide” sa hun !! Så vi gikk for å skifte før vi satt ut sprederen. Jeg måtte hoppe igjennom noen ganger for å vise henne åssen den fungerte, noe hun synst var jævlig underholdendes siden hun lo så hun nesten bikket over endes! xD LoL. Men hun ville jo ikke hoppe igjennom den alene og blei litt små stresset når hun blei våt! xD Vi hoppa sikkert ikke mer enn frem og tilbake å Isadora hyyyl grein. Hun bare “jeg vil ikke hoppe i sprederen mer… Wæææææ.. Jeg blei våt i håret” HAHAHAHHHAHA!!! Hun bare “vannet var kaldt” Jeg bare, Yeah- no shiitt da. Hva trodde du?? At det var varmevann og sommerfugler som skulle kom ut av hullene?? AHHAHAHAAHAH!! AHHAHAHA HAHAHA.. Herreguud så jeg loooo. Hun er bare 2 cute 2 handle av og til altså !! xD  Jeg fikk jo etter hvert trøstet henne å forklart med et bredt smil om munnen hva en vannspreder var og hva den gjør. (Y) Tror ikke dte blir jubel i hjemmet nestegang jeg foreslår vannsprederen da for å si dte sånn!! xD haha! 😛 Nå sitter jeg å spiser mat samtidig som The Kardasians står å suser i bakgrunnen (Y). Etter på skal jeg trene litt så bleike tenna. <3 Hadet på badet (Y)


 




 


 


 


 


 


 

 

0 kommentarer

Siste innlegg