Uten telefondekning og internett, jeg hater det

I helgen var det litt forskjellig som skjedde faktisk, men jeg kan begynne med søndagen siden jeg ikke har fått sendt over bildene fra lørdgen enda. I går var vi en tur på hytta å feiret morfar sin bursdag på forskudd. Han er veldig glad i hytta så vi tenkte glede han med å dra inn dit, vi var fortsatt helige å ha fint vær. Mamma og papap dro inn på forhånd så jeg og Isadora satt på med søstern i 15 tiden. Når vi kom inn fikk vi servert god mat med drikke. Morfar satt godt til rette i godstolen sin klar til å fortalte “røverhistorier” til oss andre (Y) 😛 Etter vi hadde spist dro Isadora og Cristina ut en tur. Når de kom tilbake fortalte Isadroa meg stolt at hun hadde sett og holdt på rumpetrollegg og gjeite-bærj! Jeg bare. ÆÆÆÆ gå å vask hendene dine ! xD Etter hvert kom det et vennepar av morfar innover for å spise kake og kaffe med oss. 

Vi lekte ute hele dagen og ett gammelt dissestativ til Isadora. Jeg som hater å væe på hytta synt faktisk det gikk overraskendes bra. Helt ok å bare dra inn en hverdagstur. Dere skjønner.. Hytta er liksom langt inni gokk UTEN telefonforbindelser og internett. Dere kan jo tenke dere selv, jeg HAAATER jo å være der 😛 (Y)


 


 

0 kommentarer

Siste innlegg