Det kan jeg bare drite langt i for å si det sånn

God helg folkens!! 🙂 Er alle i god form eller? Det er ialle fall jeg! 🙂 Solen skinner fortsatt og det er ingenting å klage på !! 🙂 I går fikk jeg besøk av Malin ( søskenbarnet mitt). Vel.. Hun skulle bare innom en snartur. Husker dere de sorte og hvite sandalene som jeg “tyv” lånte med meg dagen der på forrige helg?? HAHHAHA Ja hun skulle innom for å hente de 😛 Jeg var så sykt dårlig i går fordi jeg har begynnt å bli syk, så jeg fikk en kompis til å sette sandalene ute på trappen. Jeg  hadde lagt med ned på sengen og vi alle viit jo hva som skjer om man bare ligger itt ekstra behegelig, sant?  Jeg husker jeg våknet av noen som trampet noe helt fryktelig på gulvet når de gikk. Jeg var sånn  halvveis inn i drømmeland men sammtidig var jeg litt til stede. Jeg våkna av at Malin sto rett opp og ned vesiden av sengen min å glodde meg noe helt syyykt i trynet. Hahah.. Lo av meg gjorde hun også, jeg såg jo helt bortkommet ut der jeg låg. Helt i koma faktisk !! xD LOL. Vi prata litt før en annen venninne kom vimsendes inn døren sammtidig som Malin var påvei ut. Alt var jo så uventete å jeg hadde jo egentlig planer om å bare gå å legge meg igjen 😛 Vi blei sittendes oppe en stund før det kom en annen kompis inn døren. Jeg bare wtf.. Den sengen og de drømmene kan jeg egentlig bare drite langt i for å si det sånn. Hahah! Kl var vel bikka nærmere 03 før jeg fikk “jaget” den siste personen ut av huset. HAHAH huff jeg høres skikkelig slem ut. men jeg var jo ikke det. Jeg var bare syk og i tilegg har jeg ei lita ei som står opp tidlig selv om dte er hverdag eller helg. Da veit man at man bare måå få all den søvnen man kan få, sant? 🙂

I dag laga vi oss en bedre frokost ute på verandaen. Besøket mitt dro med 17 bussen og nå sitter jeg hos mamam og pappa. Vi har spist en bedre middag og nå skal jeg hjem, ordne meg der etter dra videre til en venninne (Y) Gleder meg, det blir gøy! Sykt lenge siden vi har tatt oss en tur på boxsen nå så dette kan bli gøy 😀 

0 kommentarer

Siste innlegg