Favoritt-Fredag

Da var det nok en gang duket for den populære musikk spalten min (Y)

 

Nr 1: Marcus og Martinus – Girls. <3
Desse guttene har jo faktisk kommet lang vei opp og frem siden den gang de vannt melodi GP junior. Ikke bare syndt jeg de er flink til å synge men de er også veldig flinke artister. De har fengendes låter og søte “Justin Beaber” stemme. I tilegg er de SKAM pen!! Daaamn.. Hadde de bare vært noen år eldre ass.. Herregud.. er det virkelig lov å si det der elelr blir jeg plutselig slakta resten av tiden fremover nå?? xD ahahahh Jeg er absolutt sikekr på at dette tvillingparet her har en stor og lys fremtid i møte (Y) #Teammarcusogmartinus

 

Nr 2: Freddy Kalas – jovial. <3
Herreguuud.. Freddy Kalas tror jeg faktisk er en av mine favoritt artister for tiden. Hvorfår spør du kakje? men fordi han er helt råå på å skape sommer feeling synst jeg. Sangene han har kommet med nå er ikke bare på topp listene rundt om i landet men de er også på topp hjemme hos meg også ! <3

 
 
Nr 3: Toby og Hefner- On my mind. <3
I know.. Dette er en gammel låt men jeg blir alltid skikkelig glad hver gang jeg kommer på at den faktisk “eksisterer” ! xD Somemr låt dette også synst jeg 🙂
 

Nr 4: Birdy- Skinny love. <3
Ååååh denne sangen da.. Det går jo ikke ann å glemme denen? Herreguud sp mange gode minner jeg har! Litt mer av den rolige sorten men også en av mine favoritter!! <3

0 kommentarer

Siste innlegg