Det er lov til å drømme

Nå er det faktisk helg.. Hvor godt føles ikke det ? I tilegg er det fortsatt strålendes fin vær!! Hva skjer’a? :O Har sommeren virkelig kommet for å bli?!?!? 😀 😀 Vi koser oss gløgg ighel om dagen! 🙂 både i går og dagen før var vi ute hele tiden, noe som har ført til at både jeg og Isadora har blitt litt små syk! Jeg kjenner det noe helt sinnsykt i halsen og ene øret, men Isadora tror jeg er på bedringens vei!

 

Veit dere hva jeg savner med sommeren?? Det å ikke ha båt. Tenk hvor digg det hadde vært med en båt tur når du selv måtte ønske da, hadde ikke det vært fint? Selvfølgelig når jeg tenker på båt så er dte ikke en liten robåt eller jolle. MEN en stoor fin båt!! Helst av den dyreste sorten også xD Heller kanskje ikke en båt men no mer lignende en Yacht? HAHAHA. Jaja det er lov til å drømme… Hva? ;P 

t


 

0 kommentarer

Siste innlegg