Jeg maler faaen meg ikke frivillig ass

Nå måtte jeg faktisk gå igjennom bildene mine på tlf for å se hva jeg gjorde på fredag.. Så dårlig hukommelse har jeg liksom,  men jeg fannt ingen bilder fra fredag så det hjelp igrunn jævlig lite. Lolz.. Husker fortsatt ikke hva jeg gjorde på fredag. Men tror jeg bare tok det helt med ro hjemme. Måtte legge meg tidlig så jeg var passe opplagt til å male på bhg til Isadora, lørdags morgenen kl 10. 

Vi holdt vel på fra kl 10- kl 17. Og tl dere som spør hvorfår jeg i det heletatt gadd å male så var det jo fordi at det var dugnad.  Hallo.. Trappe vel faane meg ikke opp hos folk for å male frivillig vel… Også på en lørdag,  eller?? 😛 Good 4 u om du gjør det men hos meg er ikke dtte så veldig normalt altså! hahaha. Daaamn.. Å male var egentlig ikke no stress ( vi mala kjøkkenet). Bare at det var syykt fint vær ut, sikkert over 20 grader. Og da å måtte bruke en finværsdag inne uten ventilasjonsannlegg osv var egentlig nesten helt døden! Jeg svetta som en gris i perioder, men det var helt ok for da følte jeg at noen av kiloene også “rannt” av i samme slengen!! HAHAHAH!!!! Døør ass ! xD

 

 

 


 

Senere på dagen dro jeg og en kompis på Sienna for å spise frokos.. Selv om kl hadde bikka langt over på ettermiddagen (Y) Vi tok livet hel med ro. Jeg var hjemme  alene i tilegg til fint vær så da bstemmte jeg meg for at ” NÅ MÅ JEG UT”. Men hvem visste at det var mye mer stress enn forventet?? Dere skjønner. Jeg tenkte muligens å ha en gjeng hjemme hos meg men ingen på bondelandet her som ville drikke ( for de var så slitne etter forrige helg). Så da måtte jeg dra med meg vennene mine til andre bondelandet istede. Men dere skjønner… Egentlig så hadde vi ikke tenkt oss noen andre steder enn å vær her i bygden liksom. Men så var det en venninen som spurte om vi ville bli med til Sykkylven. Vi bare ja ok, kjøre på. Er jo ikke noe bedre liv her så da stikekr vi. Og nå skal dere høre.. For når man blir innvitert med en plass så er det vel vanlig at da reiser man ilag å sånne ting? Eller at man planlegger for alle som er innvolverte… Eller er det bare jeg som tenker sånn??? Neida ikke med denne jenta. Jeg og Daniel tok det helt med ro, tenkte kanskje de hadde lagt alt til rette med sjoff+ vors osv. Men neeeida?? Plutselig satt vi i bilen på vei opp til Daniel hvor venninna våres sier i det  hun stiger ut av bilen ” Åssen komemr dere dere til sykk egentlig??” Jeg bare øøøøh (tenkte i hodet) Innviterte du oss ikke akkuratt og skal vi ikke sitte på med dere??) Neeei. de hadde bare ordna ting til seg selv de så man kan si jeg blei jæævlig forvirra?? xD  WHAAAT?? :p Jeg bare.. OK, wtf.. du spør om vi skal bli med men sier ikke noe til oss før i siste minuttet at vi må komme oss dit slev osv. LOOOL!!! Hallo.. Når jeg innviterer folk så bruker jeg å ha ting i orden til alle liksom. Ikke bare sånn. Ja jeg har shyss over fjellet men du må komme deg dit på egenhånd… Men vi snakkes der.. Sant?? hahahaha  Guud det var minuttet før jeg døde. sånn serr!! AHAHAH!! Hadde jeg visst om dette fra før så hadde jeg fått fingeren ut av ræva for leeengst liksom… Dua-h.! Men ja.. Tror jeg brukte over 1 time med å finne sjoff.. I tilegg de som gidde meg respons hadde ikke anledning til å kjøre. Så med andre ord hadde vi ikke sjofør. Jeg brukte over 1 time på å finne vors.. Nei alle skulle på fest men ingen som ville vorse.. Igjen.. WTTFFF?!???!?!?!?!?! xD xD Herregud.. tror jeg var i kontakt med 11 personer iløpe av den timen der og bare 3-4 var pålogget iløpe av de 60 minuttene. HAHAHAHH!! Daniel, han tok 3 telefoner han så plutselig satt vi i bil på vei over fjellet likosm!!! AHHAHAAHH!!!!!! ERRE mulig???! 😛 Ja tydligvis. Når vi var på tur opp fjellet ringte hun venneinna våres å spurte om de kunne sitte på fordi de ikke kom seg til sykk likevel?? Whaat.. Karma?? Eller?? neida 😛 heheheh Vi hadde ikke plass selv i bilen men  alt i alt så kom alle til bondeplassen og det var jo det som var hele poenget … Sant? 😛 (Y) 😛

 

 

 Siden ingen hadde vors så satset vi på bilfylla. I sykk møtte vi Malin (søskenbarnet mitt) Long time no see. <3 Vi kjørte bare rundt å prata mye driit. Veldig hyggelig. Vi fannt ett vors, men det var en hagefest opp i gokk.. Ikke på tale!! Vi skulle på “byen”! Så frem til baren opnet kjørte vi bare rundt å drakk oss skiitingz. Vi var først en tur på “bryggen” Der var det bare ronkegubber, bokstavelig talt! Og veldig lite liv som dere kans e ut i fra snapvideoen min. Men dit vi dro etter på var helt konge ass.. Selv om jeg ikke husker at jeg var der engang!!! AHAHAH! 😛 Etter at bondelandet stengte dro vi videre i taxi på nash.. Først til den ene plasssen, så den andre. Her var det en kompis av meg som bråkte. Skubbet en stakkars en i grøften  så han falt på trynet å gjorde det nesten sånn at alle vi andre måtte GÅ fra langt oppe i skauen fordi han blei hissig på taxi sjoføren. Han slo i ryggen på setet så stakkarsen nesten knakk ryggen? xD ! Stakkars taxi mannen blei jævlig hissig han også, så jeg måtte gi dem begge fingær’n å be de kjøre for helvette vekk fordi de hadde med seg kongelig last, alstå meg ????? WWWTTFFF?!??! HAHAHAHH.. To ord : Bull-shitt!! HAHAAHHAHAHAH. Men ja.. Etter 45 min i taxi stakk vi hjem til Malin å fortsatte festlighetene der (Y) Vi alle var enige om at det var en super kul helg ! 😀 <3 <3 

0 kommentarer

Siste innlegg