Favoritt-Fredag

Nr 1: Maejor Ali ft Justin bieber and Jucie J- Lolly. <3
Herregud.. Husker dere denne sangen eller?? Daaamn.. Steike faen i helvette, denne sangen hørte jeg på heletiden, og da mener jeg også HELETIDEN da jeg var med på blondinekampen. Når jeg tenker meg om så er  det jo faktisk snart over 2 år siden?? :O Jeg skulle hente Isadora på bha da denen godsaken plutselig dukket opp på spillelisten og nå har jeg helt dilla!! <3 <3

 
 
Nr 2: Erik og Kriss ft BYZ- Ølbriller. <3
Og denne da.. DAAAMN!! Har ikke ord!! Alle må jo huske denne?? På tide å ta på igjen ølbrillene synst jeg !! xD Beste sangen fra Erik og Kriss… UTEN TVIL!!!!! (Y)
 
 
 
Nr 3: Katastrofe- Sangen du hater. <3
Denne sangen minner meg så sykt om forrigehelg, helgen før der og før der igjen.. Ja altså.. det jeg vil frem til er at denne sagen er så sykt sommerslig og ikke minst fengende! 
 

 

Nr 4: Jon Young- Too soon. <3
Blir aldri lei ass!! En av de fineste låtene jeg veit om!! <3 <3 <3 #TeamJonyoung

0 kommentarer

Siste innlegg