På sirkus del 1

Forrige fredag var jeg og Isaora på Sirkus. Her møtte vi mange kjenninger bla Iris med Thomias og lillesøsteren hennes Lone 🙂 Vi dro sammens med en annen jente som heter Anna og familien hennes + tanten 🙂 De små koste seg skikkelig! De fikk titta på dyr. Spist popcorn, sokkerspinn, godteri, drikke brus og fikk hver sitt lysendes sverd ! 🙂 Det var så stas altså! 😀 De to jentene har det bare helt supert sammen, de er jo også bestevenner da! 🙂 De danset og sang, jeg tror ikke det gikk ett eneste sekund hvor de ikke hadde ett stort smil om munnen altså! 🙂 Sirkuset i år var så utrolig mye bedre enn i fjor!! I fjort var jo det første året hvor de sluttet med elefanter ol. I fjor var det  liksom veldig kjedlig og langdrøyt med alt for lite action til barna. Veit dte var mange som ville dra allerede i midtten av showet. Jeg husker også at selv om jegog Donna-bill-yo satt helt fremst så var hun også veldig rastløs. Men i år virket de liksom mer organiserte og at ting var mer planlagt ! 😛

– Jeg var jo selfølgelig litt små allergisk denne dagen å etter at jeg hadde vært i telt med både, hest, lama, katter og hunder var jo formen etter på helt forferdelig. Jeg husker jeg satt bare å nøys i gjennom hele showet, daaam.. Det var sykt flaut altså! Stakkars folk rundt meg, jeg veit det var noen som klaga på at musikken var så høy at det næmest skjærte i ørene. Men dette var jo bare ett veldig stort pluss for meg så det kunne overdøve det forferdelige maset mitt!! xD hahahhahahahahaha.

 

 

 


 


 

0 kommentarer

Siste innlegg