Videoblogg

Hei dere! Nå kom jeg akk inn døren fra øving, skrubbiz som faaen (Y) Da sitter jeg her å koser meg da med trippel is sammtidig som jeg venter på noen pizzza slices i ovnene! Dagen i dga har gått til husvask og daamn.. Det var bare så sykt deilig og veldig på tide for å sii dett sånn! LOL 😛  Nå skal jeg spise litt før det blir Pærra på tv før nattis. I morgen er det jo helg igjen så jeg ser veldig frem til det. Håper dte blir fint og varmt vær så det faktisk går ann å finne på ting, sant? 🙂 

Isadora da stakar, hun var så trøtt i dag at når vi satt med matbordet nærmest “trygglet” hun meg til og få gå på rommet å sove! HAHH… Hun er bare såå søt da <3 I tilegg håper jeg at alle har hatt en fin pinse og 17 mai feiring. Noen bilder fra oss kommer etter hvert, mye annet også som komemr etter hvert skal jeg si dere (Y) Ha en fortsatt fin kveld ppl. Vi blogges da:*

ÅÅneeei.. Nå hadde jeg tatt feil pizza også. Faen! Blir egg og bacoon da. Det er sykt stress å stå å måtte henge forran komfyren når man aller helst bare vil sette seg rett ned på assen.. Men egg er bare sååå godt at det absolutt er greit å henge litt til!! xD OK HADE da.. Igjen!! <3 <3 <3

4 kommentarer

Siste innlegg