Jeg føler meg som en kake som har stått alt for lenge i sola på 17 Mai

Long time no see! Herregud.. Nå har det gått noen dager i mellom her siden sist jeg var veldig aktiv. Det er jo også frordi jeg ikke har hatt tilgang til kameraet mitt hvor alle bildene er. Det har irritert meg at det alltid har dukket opp i hodet mitt på dårlige “tidspunkter” så jeg ikke har fått hentet det, noe jeg absolutt skal gjøre i dag. Føler meg helt “utenfor” når jeg ikke blogger og blir super stresset! 😛 Jeg som hadde ett så veldig fint “mønster” :p HAHAH!

Anyways… I natt har jeg sovet sykt dårlig å føler meg veldig som en kake som har stått alt for lenge i sola på 17 mai! (Y) Så dum som jeg var la jeg meg  i 20 tiden sammens med Isadora, våknet opp til ca 22:30 tiden. Fannt sengen rundt 02:30 men sovnet ikke før i 05 tiden.. Sykt mange tanker som gikk i hodet, det var varmt og jeg klate rett å slett ikke koble av …. Blææh! Nå er det snat helg igjen, det er sykt det men også veldig godt. Egentlig skulle jeg ønske jeg kunne reise bort alene en ukes tid, hatt litt tid til bare meg selv uten å måtte tenke på noe som helst annet. Akk-jah. <3

 

0 kommentarer

Siste innlegg