Favoritt Fredag

Hei! 🙂 Litt sykt at denne favoritt-fredag spalten var helt ute å kjørte allerede forrige fredag fordi jeg var jo bare hjemme. Gjorde ikke en eneste dritt bare kjedet livet av meg 😛 Sorry for det (Y) Men i dag komemr den så hold dere fast xD

Førstemann ut må være denne: Otto Knows- Million Voices. <3
Herregud.. Jeg har ikke ord for denen låten. Unsett hvor gammel den enn måtte være så er den til å døøø av!!!! <3 Spiller ingen rolle om du sitter på fest elelr hjemme i stua. Den er rå bra uansett !! 😀 😀 #teamotto. <3

Nr 2: Hailee Steinfeld- Rock Bottom.. <3
Denne har jeg bare fått så syykt dilla på også er den jo så sabla fin!! 🙂 Er det noen andre enn bare meg som synst hun er skremmendes lik Tylor Swift i stemmen eller? Hele tiden helt frem til forrige uke var jeg jo helt sikker på at det var Tylor S som hadde denne sangen. Så jeg blei litt satt ut når det ikke var henne like vel …. 

Nr 3: Dj Snake- Middle ft Bioplar Sundjine, Lex Panterra twerk freestyle- <3
Denne sangen hadde jeg egentlig ingen sans for i dte heletatt lle de 100 gangene jeg hørte den i begynnelsen.. Men nå når den er “påtur ut” så elsker jeg den. Jeg blir skikkelig giret å kommer i party humør med engang!! 😀 

 
 
Nr 4 : Wale ft Jermih – The body. <3
veit ikke hvor mange som egentlig har hørt denne men jeg elsker den! Blir ALDRI le helleri. Hjemme hos meg går det mye i Trace Urban når isadora ikke tar over tv kontrollen. Det er en Hip Hop and ar R&B kanal til dere som ikke har fått med seg det !:P Noe som passer meg midtt i blinken etter som det er den sjangeren jeg liker  aller best. 😀 😀 I tilegg spiller de mye av de nyeste låtene  som er på topplisten over hele verden så det liker jeg.  #listepop og #HiphopandR&Binmyheart. <3
 
0 kommentarer

Siste innlegg