Jeg får det alltid som jeg vil- videoblogg

Hei! Husker dere hvor mye jeg “klaga” forrige fredag på at jeg satt mutters-putters helt alene å forberedet barnesselskap menst mange av de jeg kjenner var på hyttetur? Yes… Vel dere skjønner på lørdag etter vi hadde kommet hjem å la ungene i sengs så tok jeg og Quan oss noen glass vin til maten. Noen glass vin gikk over til litt flasker og noen flasker over til ølboxser osv. Søstern sto på kjøkkenet hele kvelden å ordnet kake så da betemmte vi andre 2 oss får å dra på hyttetur en som jeg avr så gira på??!! :O :O Yepp.. Altså jeg veit ikke hvor mye jeg skal skrive på denne bloggen at hytteturen var planlagt helt siden fredag fra min side, med tanke på at de i familien leser bloggen å de synst det var helt høl i hodet av meg å dra ut fordi jeg skulle jo  ha 7 unger dagen etter på barnesselskap. Men sånn som jeg  er så gjør jeg jo alltid som jeg vil å får også alt som jeg vil. Da mener jeg alltid!! Så da blei det jo hyttetur da !! 😛 HAHAH!! (fam- plis ikke klikk på meg nå da, men dere kjenner meg sååå godt at dere burde vite bedre. Noe dere antagligvis også tenkte !) HAHAH!

Anyways vi dro jo på hytta og det var bares så syykt gøy!! En fest er ingenting om gjengen du er med ikke er fucked up-craycray i hode sitt med god stemmning og masse alkohol(Y) Jeg og en kompise vi kødder alltid som faaen når vi møtest og har det liksom bare såå fett sammen! Det var mye mærkelig som skjedde på den festen altså. Noen som gråt (ikke meg), noen som sjenket andre mer enn seg selv (dette var meg og det har jeg fra pappa). Noen som måtte løftest i sengs av oss andre med  promille. Det endte med at stakkarsen fikk største donnaldkulen i pannen dagen etter. Det var noen som herjet langflat på gulvet (det var meg og en kompis ) Noen som fikk en finger opp i rompa utpå tightsen (det var meg) Noen som fikk lapdance med tissefannten i handen (dette var også meg ). HAHAHH!! Noen som la seg før de andre (det var IKKE meg) Også noen som spydde seg skikkelig ut på alle klæra… Stakar… Jeg satt jo på do å tissa, gadd ikke låse sånn som jeg alltid gjør. Så kom stakkarsen inn å mummlet noe som jeg tror skulle være Norsk. Personen er jo Norsk så det måtte være på Norsk 😛 HAHA!! jeg bare neineinei.. Det er opptatt gå du nå.. Også plutselig kom det ett rop “JEG MÅ SPYYY”…. Ååååja…. Wææææææ…!! OK, TA DASSEN DA!!!!!! HAHAHAHAHHAH!!!Før jeg rakk å sprette opp fra dasskplen måtte jeg hjelpe stakkarsen med å kle av han de utspydde klæra. Den fulle personen nektet jo sånn som fulle personen gjør så jeg mått banke litt vett i skallen før buksen var på knæra og personen vinglet seg ut av klæra.. HAHAHHA!! Her var det faktisk så dårlig balanse att det var ikke langt ifra før jeg fikk kjønnsorgan i trynet liksom. Jeg satt jo i PERFEKT høyde også!! HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!!

 
0 kommentarer

Siste innlegg