Hun kunne trengt seg en kinaputt i rompa

Jeg henger fortsatt litt igjen fra helgen blogg-messig.. Men heey.. Gjør jeg ikke det så og si nesten hver helg da?? HAHAH 😛 Latterlig (Y) Men back 2 buiz nåda. Etter at vi var på atlanterhavsparken dro vi på Burger King for å spise. Der fikk jentene kjørt seg litt i lekebassenget menst vi andre voksne fikks pist 🙂 La meg bare fortelle en ting som irriterer megmed Burger King og det er at de bare har 1 do tiljengelig der. Med små barn er det ikke alltid like lett å holde seg når det er mange ting som skjer på en gang.  Som oftest når små barn sier at d emå tisse så skulle de allerede helst allerede sitti på do. Veien er ikke lang før de har ett lite uhell. Jeg og Quan sto å bestille mat menst Cristina hadde oversikt på barna. Isadora har vært noen mnd bleiefri nå og selfølgelig når vi trengte toalettet meste så var det opptatt. Jeg husker jeg titta på Chriss’O og såg hun hun var super stresset. Jeg fikk ikke med meg hva det var før jeg spurte henne 3 gang hun kom løpendes forbi. Isadora blei satt ned på en stol når vi pratet med personalet ang info på andre toalett i nærheten. Ikke er vi så kjent på det kjøpessenteret heller så ikke visste vi helt hvilket rettning vi skulle gå i .

Før vi rakk å finne en ny do la vi mærke till at stolen som Isadora satt på hadde blitt våt. Før vi rakk å finne papir kom det en annen gutt å satt seg rett ned….. RETT  NED I PISSET??? :O :O Han la nok ikke mærke til at stolen var våt,  kanskje var det fortsatt varmt og derfor veldig behagelig å sitte på? 😛  xD Ikke trurte vi å si ifra heller så vi bare tok med oss alle tingene å gikk… Jeg måtte jo løpe helt på andre siden av bygget og opp noen etasjer for å handle nye klær. Jeg hadde skift i bilen men den sto parkert på “andre siden av byen” og i tilegg de som eide bilen var ikke sammen med oss akkuratt da, så vi hadde ikke nøkkler. Guud jeg var super stressa! Jeg fikk handla noen pene klær i full-fart, jeg skulle jo skynte meg så ungen slapp å gå utpisset. Men hun gamle røya bak disken på butikken… Tror dere hun hadde god tid eller????!!? HALLOOO!! Jeg kjøpte 2 fuckings ting og hun brukte sikkert 10 min bare på å brette sammen en thights+ en kjole…. Og da hadde hun ikke fått slått inn varen enda??!???!?!??!? Herreguuuuuud så treigt. Hun burde heller vært pensjonist på ett aldershjem enn å stå i butikk (Y). Herreguuud, vel i allefall.. Hun kunne trengt seg en kinaputt i rompa. Da hadde det nok blitt fart på sakene ja (Y) HAHAHAH!!!  Etter BK dro vi på lekebutikken fordi jeg ville kjøpe by-gave til de søte, fine-små jentene mine så de kunne ha noe gøy i bilen på tur hjem igjen . <3


0 kommentarer

Siste innlegg