Ser det ut som om det står slave inngravert i panna mi eller??

Da satt jeg her igjen da.. Mutters-fukkerz alene! Isadora sovnet hos mamma og pappa så da tok jeg turen hjem for å ordne siste rest til søndag, men herreguuud daaa.. Jeg er bare såååå lite motivert!! Jeg vil ikke rydde mer. Jeg er sliten og trett også er det så inni helvette kjedlig å rydde også da!! Jeg blir trett bare tanken faktisk!! Dessuten kler det ikke meg å rydde, ser det ut som om det står slave inngravert i panna mi eller?!??!?! Nope.. Det var akkuratt det jeg også mente, sto ingenting annet inngravert enn QUEEN sist jeg sjekka trynet liksom!! HAHAHAHHA (Y) OK!!

I dag har vi fått ordnet alt ute så det var ganske digg å bare bli ferdig med det. I tilegg har vi grillet og fått pynta alt inne+ ordnet goodie baggs. Egentlig skulle jeg aller helst ønske at jeg var på hyttetur med vennene mine liksom, men her sitter jeg faaen meg da. Helg etter helg.. Eller kanksje ikke?? 😛 Men veldig ofte da 😛 Hahah.. Men sånn er det jo bare da (Y) Jeg skal jo tidlig opp i morgen på akvarie med familien og da er det lite lurt å dra på baiz-fylla dagen før, sant ? (Y) I morgen må jeg kjøpe inn ting til barnesselskapet, litt sminke og klær til Isadora. I tilegg skal niesen til søstra mi være med på akvariet sammen med oss. Der etter skal hun joine hjem på overnatting, noe som Isadora gleder seg veldig til i over en uke nå.  Det blir gøy !:) Isadora og Olivia (som hun da heter) er jo bestiser. Da er det bra at vi som er foreldre er flinke til å finne på ting sånn at deto jentene våres kan være sammen til tross for at vi bor på bodelandte og Olivia m familien i byen. Olivia og Isadora går så sykt bra over ends og de er bare sååå flotte jenter begge to. De er så snille og blide heletiden, ikke noe stress selv for en alene mamma å ha begge to helt  alene heller <3 Jeg føler egentlig at vi alle er en stor familie og alle er så hyggelig på dee siden av familien også. <3 Vi er  heldige som har så mange fine mennesker rundt oss 🙂 <3 

– Nå må sitter jeg å små chatter med de som er på hyttetur sammtidig som jeg blogger og prøver å se litt Seenkveld. Neste prosjekt nå er vel walk inn rommet meen jeg trenger VIRKELIG ett stort spark bak.. Aaah.. Om jeg bare hadde hatt litt selskap da.. Det hadde vært digg <3 Så kunne jeg gjort d eom til slaver ! NEIDAAAAA 😛 😛 😛 😉 😉 😉 Bare litt 😛 hahahah <3 


 

Isadora er så søt! 😛 Nå har hun blitt så vanst til at jeg tar bilder også av maten vi spiser så nå sier hun “ta bilde av maten min også da mamma! hahahahaha <3 Digger henne :* Før i kveld var vi oppe hos mamma og pappa å spise litt reker og drakk noen super med øl. Herre så godt dte var ! (Y) Nå blei jeg faktisk litt øl-tørst ! :O Okey men nå får jeg avslutte, vi snakkes i morgen da :* Smask!

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg