Den følelsen

Haha.. Lol jeg kom plutselig på hvor jævlig jeg egentlig såg ut på den siste videobloggen min!! Oh looard…. Veit dere hvor sliten jeg var den kvelden eller? Det var natt til 1 mai og vi hadde ikke ork til å gå ut for å feste selv om jeg hadde barnefri engang… DET sier litt!! 😛 Men hva gjør jeg ikke for dere leserene mine <3 Akkuratt den dagen der gidde jeg blanke faen i åssen jeg såg ut. Jeg va sliten, vi var ute kvelden før, hadde fåttt lite søvn og hadde brukt all energien våres i sentrum med Isadora og barna!. Jeg hadde virkelig ikke lyst til å henge over datan for å skrive så mye, så da valgte jeg å vlogget istede 🙂

Nå ligger jeg i sengen og er klar for å ta imot den vakre dagen med åpne armer! Solen skinner, fuglene kvittrer og mobilen min er tom for strøm igjenn.. 😛 I dag skal jeg bruke tiden på å gjøre ferdig alle forberedelsene til barnesselskapet som er på søndag siden vi skal til Ålesund på atlanterhavsparken i morgen med familien for å feire Isadora.  Vi skal som jeg nevnte i går fylle igjen hullene på dissestativet sånn at det sitter fast. I tilegg få ned møbler og sandkassen (Y). Om jeg rekker det så skal jeg senere i kveld videre på ett møte for å øve til 17 mai. Å herre.. Nå kom jeg akkuratt på at jeg helt sikkert ikke får plass i bunaden min i år??! :O  WTF?? ÅÅååååneeeei…. #denfølelsen!! Blir sultestreik hele enste uke og uken etter der igjen da (Y) LOL! I sengen her jeg ligger stinker det piss fordi Isadora hadde ett lite uhell natt til torsdag når vi sov sammen og jeg var for trøtt til å ta av madrassen på sengen-midtt på natten så Istede la jeg masse handuker der. Noe jeg angrer veldig på akkuratt nå !! Jeg prøvde vaske det ort i går kveld men tydeligvis til lite hjelp. Nå i dette øyeblikk vurderer jeg å ta den med ut på verandaen for å spyle den ! Først blir det frokost så hoppe i dusjen, snakkes :*

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg