Jeg strekker ikke til

Herreguuud.. Nå sitter jeg her å fryser på tæra! Jeg tenker mye på at sommeren kommer virkelig for fullt nå men jeg er  sååå LITE  klar!! Tenk det.. Jeg som skreiv et helt blogg innlegg om sommeren som ikke kunne sommme fort nok!! HAHA! Så jævlig ironiskt. Den kan godt vente litt til alstsååå!!!!!!!! (Y) 

– Vel i dag har det også gått i ett. Jeg jobber med å byggeett nytt design så mye av kveldstiden etter jeg har lagt Isadora går til dataskjærmen.  I dag har vi hoppa på de nye trampolinen som Isadora fikk med bestemor og bestefar i 3 års gave. Vi har væært mye ute i dga og var helt utslitt før kl var 18 etter vi hadd spist middag med oldefar 🙂 I tilegg har tiden egentlig bare flydd. Jeg går u-fresh og føler jeg ikke har fått gjort en dritt. Går konstant runndt å tenker på  at jeg ikke strekker helt til. At jeg ikke får dagene til å gå ordentlig rundt! Det er jævlig kjipt igrunn og jeg blir suuper stressa!! I dag har vi gravd i hagen og raket. Vi skal nemmelig ha barneselsskap på søndag kl 14 så det er mye som må på plass til da. Vi fikk i det miste gravet hull til dissestativet, lett etter meitemark og tatt ned klestativet som sto til pynt å brukte så stor plass midtt i hagen!! I morgen skal vi fylle hulla med sement så stativet ikke råttner over tid sånn at det står stødig og ordentlig (Y) Etter hvert før søndag tenker vi også å få ned sandkassen og møbler i hagen sånn at vi alle kan kose oss i dte fine været (Y) 🙂

I kveld har jeg bare rydda, vaska og støvsugd. Vasket klær og gjort mye husarbeid, jeg er jo i kjæmpe form nå siden jeg sov noen timer i 18 tiden når Isadroa la seg så det spørsom jeg jeg for sove noe i det heletatt etterpå før kl blir waaaay for mye!! Som jeg tidligere har nevnt er dte litt vanskelig å blogge når Isadora ikke er i barnehagen. Jeg får faktisk sykt dårlig sanvittighet når jeg bruker mye tid på pc istede for å vær med henne. At hun må vente når hun vil noe bare fordi mamam må jobbe litt. Så jeg prøver å legge bort pc å helel rbruke tiden min sammens med henne, derfor blir bloggingen litt redusert til tider  🙂 Her er noen bilder fra dagen i dag <3


 

0 kommentarer

Siste innlegg