Det er nr før jeg spyr

Herregud.. Nå er jeg så trøtt og utslitt at det er nummeret før jeg spyr altså!! Jeg har syykt vondt i hodet pga for mange barnslige grimasjer igjennom hele dagen. I tilegg sto vi opp gry tidlig i dag å har holdt på fra start til slutt. Kan ikke engang huske at jeg har sitti ett sekund på rævva, uten om når jeg har tatt en “shaiit” å tømt rævhølet liksom! 😛 Lol.. Det er ille!! Flaks for meg at jeg sitter lenge når jeg først treffer skåla.. HAHAHHA!!! Neee-i-daaaaa!!! 😛 😛 😛

OK!

I dag har Isadora bursdag og hun fyller hele 3 år. Jeg er bare såå stolt av å være mamma til denne fine,lille skapningen altså. Herreguuuud.. Jeg digger henne!! Vi er bestiser nr1 liksom!! Vi har det bare såååå gøy sammen men: aiiii- om hun kan slite meg skikkelig ut også. Sjønner ikke at hun fortsatt har batterier å gå på. Hun er som de dere durasellkaninene, de batteriene altså.. Hun bare varer og VARER!!! HAHAHAHAHHAHAHAH <3 <3 <3 Digbart! Thats myy giiirl <3 <3 Kommer ingen super lang hilsen i dag men ting trenger vel ikke å være likt hver år heller?? Når man har barn og er foreldre  er det ingen ord som strekker til for følelsene man har inni seg. Så sånner det! 😉 Nå sitter jeg bare å river ar de fake-ass vippene før jeg stuker hodet i soffan å sløver til Paradise Hotel. Dere får mer update i morgen ang dagen i dag (Y) Natta da folkens :*


 

0 kommentarer

Siste innlegg