Say whaat?

Hey bitchess ;* Hva skjer? Nå er jeg på tur over fjellet til den derre homeopaten min igjen. Når jeg faktisk tenker meg om så har jeg ikke vært plaget av allergien siden jeg dro til henne?? Say whaaat… ? :O Det er jo ganske sykt med tanke på at jeg har allergi hele året og reagerer på alt. Nå har jeg bare 2 ganger igjen så er jeg ferdig med henne, da må jeg gå over til medikamenter men hvor lenge jeg skal gå på det har jag ikke satt meg ordentlig inn i enda. I dag har jeg og mamma satt opp trampoline til Isadora i øsende-pøsende-plaskevær. Daaamn!! Vi er jammen meg handey da! klarte sette opp hele dritten selv (Y) #girlpower 4 life, ma! Trenger ingen mannfolk når vi kan klare å gjøre ting selv 😉 I morgen har Isadora bursdag og fylle hele 3 år.. Herreguuud tiden går bare så sinnsykt fort og jeg bare elsker “fasen” hun er i nå. Vi har så sykt god kjemi å koser oss skikkelig hver eneste dag! 😀 I natt skal vi sove hjemme hos bestemor og bestefar så vi kan spise frokost med de i morgen tidlig med muffins, lys og hele pakka (Y) Trampolinen er fra bestemor og bestefar. Og en splitter ny sykkel med både kurv og dukkeseete bak på er fra meg. Nå gleder vi oss til å overraske henne i morgen med bind for øya og mye morro 😀 

 

0 kommentarer

Siste innlegg