Pinlig one-night stand

Hei, vi har alle hatt ett eller flere pinlige one-night stand eller “tøm og røm” som jeg pleier å kalle det. Noen ligg er dårligere enn andre og noen og pinligere enn andre. Jeg veit vi har en del av de personene som sier de aldri har hatt one-night stand men jeg tørr å vedde VS-trusa mi på at dette bare er rein BS!! Vi alle har hatt one-night stand, noen flere enn andre og omvendt. Det finnes mange ulike ligg men la oss være ærlig. De aller fleste ligg i fylla er jo helt rævva??!! Jeg selv ligger svært lite rundt etter som jeg har veldig selv disiplin og respekt for kroppen miin. Jeg gidder rett og slett ikke gi meg selv til bortkastede gutter med ett slikk og “ingenting”. Men så klart skjer det engang i blandt. Det gjør det jo med alle selv om man er prippen, sant ? 😛

– Jeg selv må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner poenget med one-night stand. Hva er det som er så “spennende”?  Jeg synst det er mye spennende å bare tease uten å faktisk gi gutten det han ønsker, ja det å kunne være litt kostbar da. På one-night stand rammes vi av noe som heter ølbriller, noe som ikke er bra for 5 flate øre engang. Vår dømmekraft på utseendet blir jo helt rævva i forhold til i edru tilstand. Mange ligger med en 3’er istede for en 8 på sin personlige “liste”. I tilegg er det mye kluss med alkoholen. Noen klarer ikke “yte-max” og andre ganger kan gutten ha “trøbbel i paradiset” når det er for mye røyk og alkohol i blodet. I tilegg må vi ikke glemme at noen er mindre renslige enn andre….. Mmmmhm… Å da tenker jeg ikke bare på tannpuss, men si du skal gå ned på personen du havner i sengs med, plutselig smaker det død og fordervelse der nede.  Eller at det lukter “bais”. Mesteparten av gangene våkner man med en  sykt dårlig ånde, blading av både pikk-fitte-og-alkohol, noen ganger røyk også.  Noen våkner med plantet kjønnsykdomer i skrittet og andre med plantet frø langt opp i vagina… Men la oss ikke glemme den pinlige stunden dagen der på når dere våkner i samme seng. Husker han noe? Eller husker jeg noe, ja noe i det heletatt?? Alle tankene går i hodet ……

“Hvor faaen er jeg?”
“Hvem faaen er han/hun??”
“Hvorfår er jeg nake??”
“Hadde vi sex i natt??”
“Hvor er klærne mine?”
“Hvordan kom vi oss hit”
“Ånei faaen ikke si jeg lå med han/hun”
“Hvordan i helvette skal jeg komem meg hjem??” osv…

Så da stiller jeg spørsmålet igjen… Hva er egentlig greia med one night stand og er det i det heletatt værdt noenting? Hva er vitsen?? For meg er One-night stand  bare tull og det er fakstik ikke vært en jævla dritt. Sex blir så mye bedre når man faktsik har kjemi, når man faktisk liker noen og det er følelser begge veier. Når man kjenner den andre personen, når man føler seg  trygge på hverandre  og har lik “rytme” på soverommet. (Y) På one night stand går du hjem ufresh og jævlig. Du stinker av kjønnslukt  både fra deg slev og noen andre, ALLE KAN SE DU HADDE SEXI NATT!! Hvem faaen prøver du å lure?? Deg selv?? Okey… Bra jobba for det klarte du (Y). Om du er jente må du forbered deg på ryktehelvette om hvor forbanna løs du er. At guttene bruke akkuratt ditt navnt på fester og i private sammenkomster over lista på løs-tøser (Y) Og gutter… Dere må belage dere på jenter som ikke engang vi ta på tissefanten din  engang, nettopp fordi du har pullt alt som ligger, sitter, løper, står og går (Y) Igjen…. BRA-FUCKINGS-JOBBA!!!! (Y) (Y) (Y) Æsj….!

 

Her er en døds pinlig video som jeg kom over på FB.. Stakkars jente og kanksje gutten også for den del. LOL dette er en  historie som p3 har “igjenskapet”. Jeg tror jeg måtte se den 2 ganger fordi den var så sykt drøy!! xD

 
4 kommentarer

Siste innlegg