Jeg fyrer noe inni helvette under og det er så gøy

Hei!! 😀 Nå sitter jeg og Danii på hver vår side av den rosa fine pulten min. Vi krangler om den hvite nye stolen, sammtidig som vi kaster plastalin veggemellom på hverandre. Eller.. La meg rette opp den siste setningen: Daniii kaster plastalin. Jeg bare fyrer no inni helvette undre så han blir extra sinna og det er bare sååååå gøy da!!!! Hahahah, Idiotten-tott!!!! Saant?? 😛 Jeg sitter og ser på Daniel, han har  “blogg-sperre”. Nå drar han meg i tæra for å så “sniffe” på de sure brune sokkene mine som en gang var hvite!!! Hahaha, OMG. Åneeeei nå kommer det.. Det jæævla høye brølet som kommer ut den store kjæften hans. Daniel mister helt fokus når det er andre lyder rundt når han skal blogge. Jeg skriver så det suser å  ler HRDT inni meg sammtidig som jeg gjenntatte ganger hører “Alexandra.. Alexandra… Alexandra.. ALEXAAANNNNDRRRAAAA!!!!!!!! Herregud jeg aner ikke hvor mange ganger han har klikka med navnet Alexandra.. Men herregud det er nok nå Daniii vi skjønner poenget. Naboene har fått med seg nå at det er noen i dette huset som heter Alexandra. LOOOL!! xD .I tilegg sitter han med den værste midtskill’a som noen gang er dratt opp av ræva!! Haha, jeg dør. Og jeg dør enda mer av bare tanken på reaksjonen når han leser dette blogginnlegget !! Det er nesten som jeg ønsker meg slev lykketil her jeg sitter faktisk!! :p 

Ps: Til dere som er inne med pc så ser  dere at noen av bildene ikke er i full størrelseog dette skal jeg ordne etterpå. Akk nå vil jeg bare få ut ett innlegg før kl blir enda mer (Y)

 
 
 

0 kommentarer

Siste innlegg