“Nei det er ingen pene folk der “

Hei dere 🙂 Nå har vi akk vært en tur på butikken, noe som tar sin tid når man har med barn som har bittesmå føtter! 😛 Hen herregud så fint vær og for en hærlig temptatur!!, jeg bare ELSKER DET!!! Jeg får helt pækkern om jeg er inne for lenge menst sola skinner. Damn… Jeg blir så ubeskrivelig glad på sånne dager som dette!! 😀 Nå stresser vi med å få maten stappet ne di magen før vi skal videre på øving. HAHA!! Daniel mobber meg noe helt jævlig fordi han mener vi skal i kirken å synge! LOL Det er så langt fra realiteteten. I tilegg kom det noen gullkorn fra kjæften til Daniel som: “er dte noen fine folk der??” Jeg bare.. “kjære deg daniel. Jeg er dne peneste på stranda… NEI det er ikke noen fine folk der men de er hyggelige 😛 ahhahahah Herregud så vi surrer!! 😛 Blogges i kveld da :*


 

0 kommentarer

Siste innlegg