Mamma og pappa holdt dette hemmelig for meg

OOOMMMMGGG dere!!!! Veit dere hva som har skjedd eller?!?!??! Jeg fikk en skikkelig  glad nyhet i går kveld før jeg skulle se Paradise Hotel!! En hemmelighet som båd mamma og pappa hadde vært med på å planlegge!!! Herreguuud jeg blei sååå glad!! Jeg hylte i telefonen i over 15 minutter samtidig som jeg hoppet opp og ned av en evig gledesruuuuus!!! DAAAMN!!! Dere veit Daniel-gayloard aka homsegutten min er en av mine aller beste venner. Uansett hvor lang tid det går før vi sees eller snakker sammen så er det alltid det samme forholde mellom oss. Vi har det så gøy at vi griner og ser helt fucked up stygge ut i trynet fordi vi har det så forferdelig gøy!! I fjor sommer var vi jo en tur til Sunny Beach hvor vi virkelig fikk testet forholde og uansett alle omstendighetene så er vi faktisk fortsatt like gode venner den dag i dag om ikke bedre? Altså vi er begge enige om at vennskapet våres er fortsatt det samme og at vi alltid har vært nære, at sunny beatch turen ikke har gitt noen “innvirkning” på vennskapet våres. Forskjellen er at nå fikk vi det virkelig bekreftet hvordan ting er melllom oss! (Y) 😀 

Vel.. Det jeg vil frem til er at Jeg og Daniel har ofte kontakt. Enkelte perioder bedre enn andre 😛 Nå for noen dager siden når jeg snakka med Danii på tlf var jeg pisse forbannet fordi han sa han hadde bestillt billetter til Sverige. Jeg tenkte “FUCK DEG’a. Også bestillte du ikke billetter hit for å besøke meg istede???!” Er dere klar over at i August er det faktisk ett år siden vi såg trynet på hverandre sist og der er IKKE sån vi bruker å ha det. Vi har aldri gått så lenge uten å henge med  hverandre noensinne, og det mærkest veldig godt!! Så i går når en desperat Danii ringte klarte han å røpe om at han ikke hadde booka billetter til Sverige men faktisk hjem til meg på bondelandet?!?!??!??!?!?!?! WWWWTTTTF!!! SHUT DAH FUCK UP MAAN!!!!!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Jeg elsker det!!!!!! 😀 😀 I tilegg fikk han hjelp av mamma og pappa til å lure meg. Han klarte jo å røpe seg så i dag tidlig når jeg møtte mamma kunne jeg ikke noe annet enn å le. HAHA.. Vi lo å vi lo. Men ingen av oss skjønnte hva vi lo av. Jeg lo av henne og hun lo av meg. Jeg sa hun var en luring og lo enda mer. Hun lo som en gal å spurte konstant: “HVA ler du av, hva er det ??”  hahaha… Herregud for en sprø familie. Vi begge visste så jævlig godt  hva vi lo av men ingen av oss ville innrømme det for hverandre heller 😛 <3 HAHA jeg har så fine folk rundt meg <3 Daniel klarte jo så klart å bomme på bussene så jeg og mamma dro for å hente han. Nå har vi ledd oss skakk i 45 minutter, spist junck food og rukket en tur på apoteket. Nå sitter vi i hver våres side av rommet å blogger! HAHHA Jeg er bare sååååå glad. Dette er faktisk noe av det beste som kunne skjedd meg akkuratt nå!! Jeg trengte litt friskt innputt fra storbyen kjenenr jeg og han trengte avbrekke på bondelandet hahahahahh!!! <3 <3 <3


 

2 kommentarer
    1. Hei anonym! 🙂 huff da det hørtes utrolig slitsomt ut.. Veit ikke men jeg har 3 råd til deg om du synst det er slitsomt 1: gå å få sjekka øynene dine, kanskje må du ha briller. 2: ta en test for dyksleksi om du har konsentrasjonsvansker osv. tips 3: lavær å lese bloggen (Y) Jeg kan viss jeg vil skjønner du men som oftest gidder jeg ikke å gå igjennom det jeg har skrevet før jeg slenger det ut på bloggen. At bokstavene står i muligens feil rekkefølge er sånnt som skjer når man skriver fort. I tilegg er det bare bokstaver som oftest står på feil plass som på ordene “jeg”, “det” og kanskje”. Det jeg skriver er ikke uforstålig så om man vil klarer man godt å forstå hva som står ! 🙂 Ha en fin dag da :*

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg