Du juger for deg selv og ser skikkelig teit ut (Y)

OMG! Hei alle Kardashian-fans. <3 Visste du at neste søndag, altså 1mai er det sessongstart på Keeping up whit the Kardashians?? 😀 Daamn jeg blei super glad og MEGA gira. ENDELIG noe å kunne se på igjen, ikke sant?? 😛 Man kan nok si mye rart om The Kardashians men at de spiller alle kortene riktig for å vær “the shiitt these days” er det  definitivt INGEN tvil om! Unansett hvor mye kritikk og negative ting folk har å si om de så er det ikke å stikke under en stol at ABSOLUTT INGEN hadde takket nei for å gå i dere sko når det kommer til stykket. De som gjør det juger for seg selv uansett og i tilegg ser du skikkelig teit ut. Ikke engang prøv å motsi meg engang for det funker IKKE her. Hvor mange er det som ikke ønsker å vær stein rike, berømmte, suksessfulle og hva enn du måtte ta på ble om til gull?? Det er jo akkuratt dette de fleste bare kan drømme om menst de ferreste faktisk opplever det. De fine bilene, alle husene, de fete turene, de hippe klæra, de rette skoene og den kuleste veksa osv.. Greit nok bare matriellske ting men uansett de lever bra liksom!! (Y) Jeg dagdrømmer ofte om å være en “Kardashian-sister” og alle godene som hadde fulgt med. FUCK!! Jeg er faktisk syykt misunnelig og det tørr jeg og da å innrømme. De fleste som kritiserer er de som ikke ønsker noen andre suksess eller lykke. De er bare for opptatt av å sitte høyt på sin hvite hest, da også spy-grønn av misunnelse. Men klare de å innrømme det?? NOPE.. de har for mye “stolthet”. Men veit dere hva eller?? Dere tror dere fremstiller dereselv så jæævlig bra og mange ganger MYE bedre også. Men dette er faktisk feil!! Lille venn nå har du missforstått fullstendig! Det er faktisk helt motsatt og du ser stakkarslig, dum og hjelpesløs ut!! AHHAHAHAHAHAHA I tilegg er de fakstik syykt underholdende. 😀 😀 😀 I LOVE THEM!!!! <3 <3 <3 

– OK nok om det!! Fra og med 1 mai kjører jeg en spalte hvor jeg legger ut alle de nyeste episodene med engang de er ute så da veit du hvilken side du skal klikke deg inn på for å kunne se episodene med engang (Y) 🙂 #KUWK. <3
Her er en liten smakebit for sessongen som kommer :*
 

 

Nå skal jeg henge opp litt klær så legge med på sengen med noen episoder av Kendra on top (Y)

0 kommentarer

Siste innlegg