Favoritt-fredag på en søndag

Hei alle ! 🙂 Som tidligere fortalt var nettsiden min nede fra onsdag til i går kveld så jeg ligger sykt langt bak skjemaet.  Dere aner ikke, jeg satt liksom fhele natten inn og ut. tilbakestillte alt som var, la inn helt nye koder, byggde om designet og i tilegg startet jeg å bygge ett helt nytt design i håp om å få ting til å skje. men ikke er jeg noen grafisk design så vi kan jo igrunn bare forestillle oss hvordan det gikk!!! 😛 LOL. Etter som at “favoritt-fredag” er en spalte veldig mange liker så tenkte jeg at vi absolutt ikke kan droppe det denne uken. Hvorfår?? fordi jeg har så sykt mange fete låter som jeg konstant spiller på repate. Jeg blir held mongo i hodet og har en skikkelig “trang” til å spille av sangene så ofte jeg kan. Follk rundt meg blir gal.. Jeg synst virkelig synd i bikkja og Isadora 😛 De har jo ikek så “mye” de skulle ha sakt men jeg tror oh håper at de overlever begge to! hahahahah

 

Nr1: Ingen andre enn Queen Nikki ft Bebe Rexha- No broken hearts. <3
Hvem elsker ikke alle de fantastiske og kreative låtene til miss Nikki?? Hun er nok en av mine nr 1 artister og om jeg skulle velgt å vært hvem som helst i hele verden så måtte dte være henne!! Den dama der er rååå da!! Så sykt mye swaag og en BOMB kropp all jenter kunna dødd for!! Ingen tvil i at denen dama er en v de som sikter høyest hos meg. <3 teamNikki. 

 

Nr2: Rihanna- Kiss it better. <3
Denne og nr 1 er de 2 som har gått mest i hus hjemme hos meg denen uka! Rihanna er jo en kvinne i seg selv, alt hun tar på blir jo til gull!!! :*

 
Nr3: Morgan Sulele- Lakenet. <3
Enten så er denne karen her helt ny i bransjen eller så har han ikke hatt noen brukbare snager overhode til nå… ELLER så er det bare jeg som ikke har hatt peil på hvem som har vært på radioen de gangene han har hatt låtene sine der osv. Jeg er jo egentlig ikke en av de som digger Norske låter men denne er bra! 🙂 ikke nok med det men den er så lett å like, synge og lære. Man kjenner fort  sommerfølelsen i hele kroppen, noe som ALDRI slår fei!! 😀
 

Nr 4: Westlife- My Love. <3

OOOMMMMMGGGGG!!!!!!!! Alle som er oppvokst med desse boyband gruppene SKJØNNER hvor hjertet ligger!!! Herreguuuuuuud denne sangen er DRIIIT fin og alle minnene??? Heerreguud.. Det første kysset, den første forelskelsen. Ja rett og slett PUBERTETEN!! HAHAHAHHAH!!!!!!!! Bare sett på denne låta gutter så går jenta rett til sengs med deg med engang!! HHAHAHHA 😛 Neida.. joda.. neida… Kankje.. prøv dte ut du 😉 hahahah!
 
2 kommentarer

Siste innlegg