Derfor orker jeg ikke å jobbe sammen med andre mennesker

ÅÅåh fy faaen.. Sånne dager eller rettere sakt “situasjoner” som dette er de som bare draaaar lufta rett ut av meg. Herregud.. Skikkelig møkka kveld blei det plutselig. Jeg ser stadig at det jeg selv har gitt meg ut på kanskje ikke er noe for meg like vel. Folka er det som ikke ser andre enn seg selv og rett frem. De hører ikke etter, de lytter ikke, ser ikke. De klarer rett og slett IKKE å sammarbeide. Jeg blir gaaaaal!!! Ikke klarer de å ta konstruktiv kretikk, forslag eller innspill. Herreguuud. Nettopp DETTE er grunnen til jeg ikke liker å jobbe med andre mennesker. Man kan godt si jeg er en leder og at jeg gjærne tar den rollen fort. Men igjen som jeg tidligere har nevnt så er det forskjell på en leder og en GOD leder. Desse menneskene ser jo virkelig ikke annet enn hva de selv vil trumfe igjennom. De er helt elendig på å sammarbeide. Ja faktisk når jeg tenker meg om så tror jeg ikke at foreldrene deres har forklart de betydning bak det ordet engang! LOL… Men sånn er det.. Stakkars folk! Sant?? 😛 Ok.. NOK om det. Men  det blir ikke noe mer neste år tenker jeg (Y) Eller engasjement fra min side fremover. I tilegg så synst ikke jeg at  desse personene skal  “glemme”  at  fra utgangspunktet leder  jeg noen hakk høyere opp enn de igjen, ifølge papirene. Bare ikke akkuratt for dette “emnet” om jeg kan si det på den måten.

Jeg liker best å være min egen sjef.  Styre skuten selv. Se andre mennesker og lytte til hva de har å si eller komme med. Når jeg tenker meg om så tror jeg faktisk ikke at jeg passer å “jobbe” under/vesiden av noen selv om det måtte være frivillig elelr ikke. Ikke passer jeg til å ha en “leder” heller. Jeg veit best selv og bli grå av andre nesevise troll!! 😛 Da rakner alt simpeltent for meg altså. Jeg kjenner jeg blir sååååå sinnsykt stresset, lettere irritert og frusstrert. Folk generellt gjør meg sprø! xD Jeg får vondt i hodet å kjenner jeg har det best “alene” (Y).  La de få ha sine konflikter, påstander, missnøyer, drama, krangler  og all den møkka der. Jeg orker ikke. Jeg melder meg helt ut. Er ikke vits i å snakke eller si noe til folk som værken har med seg huet ELLER ør’a!!  Nei vettdu nå hva! Jeg er så frustrert at jeg faktisk sitter her å ler for meg selv. Folk er så dumme.. Innmarig dumme også. Ikke bare litt helelr liksom. MEN SÅNN ER JO DET (Y) Nå kom jeg akkuratt inn døra. Spiste litt hjemmelaget pizza og drikker 0 kalori saft (Y) Nå er dte bare å vente på PH. I dag er dte jo parsermoni også så det blir spennende 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg